سرکرده باند سارقان مسلح در ایرانشهر زمین گیر شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سرکرده باند سارقان مسلح و پنج نفر از عوامل اصلی سرقت‌های مسلحانه در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی در شهرستان ایرانشهر خبر داد.


سردار دوستعلی جلیلیان   اظهارداشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه منزل، خودرو، موتورسیکلت و گوشی تلفن همراه در ایرانشهر، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و فنی و با بهره‌گیری از شیوه‌های خاص پلیسی موفق شدند سرکرده اصلی باند سارقان مسلح و پنج نفر از همدستانش که همگی به صورت مسلحانه اقدام به سرقت می‌کردند را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: با تحقیقات میدانی و انجام کار اطلاعاتی، مخفیگاه سارقان شناسایی و پس از رصد و پایش لحظه‌ای اقدامات اعضای این باند، در نهایت سرکرده اصلی و پنج نفر از همدستانش در یک عملیات پیچیده و غافلگیرانه پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان مسلح سه قبضه سلاح کلاش، ۲ قبضه سلاح کلت کمری، هشت تیغه خشاب و ۱۱۱ عدد فشنگ جنگی کشف و در بازجویی‌های اولیه به ۲۰ فقره سرقت مسلحانه منزل، خودرو، موتورسیکلت و گوشی تلفن همراه اعتراف که تحقیقات تکمیلی پلیس همچنان ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار