بهره برداری از گلخانه سبزی و صیفی‌جات فرخ‌شهر با ۵ میلیارد تومان اعتبار

مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: گلخانه سبزی و صیفی‌جات فرخ‌شهر در سطح بیش از ۴ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

حسین برزگر گفت: گلخانه سبزی و صیفی‌جات فرخ‌شهر در سطح بیش از ۴ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از این میزان اعتبار ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل تسهیلات تبصره ۱۸ و مابقی از محل آورده شخصی است، ادامه داد: با بهره‌برداری از این گلخانه برای ۲۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال‌زایی می‌شود و پنج خانوار از مزایای این طرح بهره‌مند می‌شوند.


بیشتر بخوانید


وی افزود: در حال حاضر ۵۶ هکتار گلخانه در قالب ۱۸۰ واحد در استان فعال و در دست بهره‌برداری و ۴۰ هکتار نیز در قالب ۷۰ واحد در دست احداث است.

برزگر اظهار داشت: توسعه کشت‌های گلخانه‌ای نه تنها از سیاست‌های مورد تاکید وزارت جهاد کشاورزی بلکه یکی از برنامه‌های مهم استان است.

وی اضافه کرد: در همین راستا احداث سالانه ۱۰۰ هکتار گلخانه در استان پیش‌بینی شده است و در حال حاضر همین تعداد گلخانه در نوبت دریافت تسهیلات قرار دارد.

مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: امید می‌رود امسال با ابلاغ تسهیلات جهش خوبی را در توسعه گلخانه‌های استان شاهد باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار