اختتامیه دهمین المپیاد ورزشی محلات شهر یزد

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد اختتامیه دهمین المپیاد ورزشی محلات شهر یزد با حضور حدود ۲۰ هزار شرکت کننده، همزمان با عید سعید غدیر خبر داد.

محمد باقر پارسائیان نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: دهمین المپیاد ورزشی محلات شهر یزد با مشارکت حدود ۲۰ هزار نفر از شهروندان یزدی در ۵۵ رشته انفرادی، تیمی و خانوادگی با توجه به حضور تعداد چشمگیر شرکت کننده یکی از رویداد‌های موفق ورزشی در کشور محسوب می‌شود.

او با بیان این که هم‌زمان با این رقابت‌ها، المپیاد ورزشی معلولان محلات شهر یزد نیز در شش رشته ورزشی شامل دارت، بدمینتون، فوتبال، بوچیا، بسکتبال با ویلچر و طناب زنی برگزار شد، گفت: این رقابت‌ها که در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد نیز دارای ۱۰۰ برگزیده است. 

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: امید است چنین المپیاد‌هایی موجب ترغیب شهروندان یزدی به ورزش شود.

پارسائیان همچنین بر لزوم اقدام شهرداری برای ترغیب جوانان به ازدواج آسان تاکید کرد و گفت: ارگان‌های مختلف از جمله شهرداری، می‌تواند با تسهیلات مختلف، موانع متعدد ازدواج جوانان را کاهش دهد.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه همه باید دست به دست هم بدهند و برای ترویج ازدواج آسان الگوسازی کنند، ادامه داد: شهرداری با تدوین برنامه‌های مربوط به الگوسازی برای ازدواج آسان نقش موثری در این زمینه می‌تواند ایفا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.