برپایی موکب سلامت در شلمچه

موکب سلامت به مناسبت اربعین حسینی در شلمچه فعال خواهد شد.

هدایت الله عبدی زاده مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: موکب درمانی تامین اجتماعی از اول شهریور لغایت ۲۳ شهریور، بصورت ۲۴ ساعته با همیاری و همراهی اداره کل تامین اجتماعی استان و با تمام امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی آماده ارائه خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (علیه السلام) در مرزهای شلمچه و چذابه خواهند بود.

به گفته او ۱۲ استان تهران، البرز، اصفهان، یزد، فارس، قم، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر و لرستان همچون سال گذشته به عنوان معین استان خوزستان در راه اندازی این موکب‌ها کمک خواهند کرد تا طبق برنامه تنظیمی و پیش بینی تجهیزات و امکانات، خدمات خوب و قابل توجهی به زائران ارائه شود.

این مسئول تاکید کرد تکریم و ارائه خدمات درمانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در موسم اربعین حسینی جزو اولویت‌های فرهنگی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان است.

بنا بر آمارهای ارائه شده در مواکب درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان در سال گذشته در دو مرز شلمچه و چذابه به بیش از ۳ هزار و ۹۰۰ نفر از زائران اربعین حسینی خدمات درمانی ارائه شد.

شلمچه در ۱۵کیلومتری غرب خرمشهر و مرز چذابه در ۱۱۰کیلومتری شمال غرب اهواز از مرزهای مهم و رسمی کشور برای تردد زایران اربعین حسینی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.