انجام مطالعات ۳ تقاطع غیرهمسطح در شهرکرد

احداث تقاطع غیر همسطح در میدان معلم، تقاطع بوعلی سینا به کمربندی جنوب و تقاطع طالقانی به بلوار کاشانی در حال انجام است.

محمدحسین واحدیان شهردار شهرکرد گفت: مطالعات سه تقاطع غیرهمسطح در شهرکرد از شهریور ماه پارسال آغاز شد و با پیگیری‌های مستمر اردیبهشت ماه امسال به اتمام رسید و در حال حاضر تقاطع طالقانی به کاشانی در اولویت کاری قرار دارد.

شهردار شهرکرد افزود: احداث ۳ تقاطع غیر همسطح در میدان معلم، تقاطع بوعلی سینا به کمربندی جنوب و تقاطع طالقانی به بلوار کاشانی توسط این شهرداری در برنامه شهرداری قرار دارد.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه شهرداری در صدد اجرای ادامه طرح کمربندی ۱۵ خرداد است، ادامه داد: با نظر شورای اسلامی شهر اجرای تقاطع میدان معلم از اولویت کاری خارج شد.

واحدیان اضافه کرد: همچنین اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح بوعلی سینا به کمربندی ۱۵ خرداد نیاز به آزادسازی خیابان بوعلی سینا دارد که از چهارماه گذشته شهرداری ورود کرده است که بخشی از مسیر با توافق مالکان و مابقی به صورت تملک انجام می‌شود و بعد از آزادسازی، اقدامات لازم در زمینه احداث تقاطع انجام خواهد شد.

وی گفت: تقاطع آیت‌الله طالقانی به سمت آیت‌الله کاشانی در اردیبهشت ماه امسال به تصویب شورای ترافیک شهرستان و استان رسید که فاز اول مطالعات این پروژه انجام و فاز دوم مطالعات و تهیه نقشه‌های اجرایی در حال آماده‌سازی می‌باشد.

واحدیان افزود: در این راستا همزمان شهرداری در صدد برگزاری جلسات متعدد با دستگاه‌های مختلف تاسیساتی نسبت به تعیین تکلیف منصوبات تاسیسات در محل پروژه و همچنین آماده‌سازی طرح ترافیکی موقت در اطراف پروژه مذکور می‌باشد که در این راستا اصلاح هندسی میدان آیت‌الله دهکردی، عقب‌نشینی خیابان فردوسی شمالی حدفاصل میدان آیت‌الله دهکردی به سمت صدا و سیما، احداث کمربندی‌های شمالی و تکمیل جاده سلامت نیز در حال انجام است، لذا پس از تعیین تکلیف این موارد و انعقاد قرارداد سریعا عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاریوند
۱۳:۳۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
مطالعات ساخت تراموا در شهر روبه رشد شهرکرد را از هم اکنون باید پی ریزی کرد
شهر زیبای شهرکرد یقینا با ساخت تراموا و ناوگان جابجایی شهری پاک زیباتر خواهد شد
امیدوارم شهردار و مسولان شهری این حمل و نقل زیبا را برای این شهر بام ایران در نظر داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۳:۱۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
آغاز تهیه الگوها و نقشه های ساخت منو ریل و یا مترو این شهر مرکز استان هم ،از همکنون میتواند مشکلات چند سال آینده شهر شهرکرد را بکاهد و بر پاکی و ایمنی و آسایش حمل و نقل درون شهری بیفزاید
آخرین اخبار