جهاد تبیین محور اجرای برنامه‌های هفته قوه قضائیه است

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در جلسه شورای قضایی استان بر اجرای ویژه برنامه‌های هفته قوه قضائیه با رویکرد روشنگری و بر محور جهاد تبیین تأکید کرد.

محمد رزم اظهار داشت: معیار عمل در دادگستری سند تحول قضایی است که مورد تأیید مقام معظم رهبری قرار گرفته است و بر این اساس هرگونه فعالیت در دستگاه قضا می‌بایست در جهت تحقق فرامین رهبری و تأکیدات ریاست قوه قضائیه صورت پذیرد. 

رئیس کل دادگستری استان هفته قوه قضائیه را فرصتی مغتنم برای انعکاس دستاورد‌ها دانست و گفت: در هفته قوه قضائیه باید اقدامات صورت گرفته در حوزه قضا به سمع و نظر مردم رسانده شود. 


بیشتر بخوانید


رزم بهره گیری از ظرفیت‌های صداو سیما و حضور مسئولان قضایی در برنامه‌های مختلف رادیویی و تلوزیونی طی هفته قوه قضائیه را بسیار ضروری دانست و خاطرنشان کرد: تلاش خواهد شد تا مسئولان ارشد قضایی در هفته قوه قضائیه حضوری فعال در برنامه‌های صداو سیمای مرکز استان داشته باشند و ضمن پاسخگویی به مطالبات مردمی، دستاورد‌ها و اقدامات انجام شده در بخش توسعه خدمات قضایی و عدالت گستری را برای مردم تبیین کنند.

رئیس شورای قضایی استان در بخشی از سخنان خود به موضوع انتخابات اشاره و تأکید کرد: آنچه که در انتخابات برای ما اهمیت دارد حمایت از حقوق مردم و برگزاری انتخابایت رقابتی و سالم بر مبنای شاخصه‌های تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری است و لذا روساء و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان باید نظارت دقیق و گسترده‌ای را بر اجرای امر انتخابات داشته باشند.

لازم به ذکر است در این جلسه با دستور رئیس کل دادگستری استان مصوب شد کمیته‌ای فرعی به ریاست معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری و با مشارکت نمایندگان سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در استان تشکیل و نسبت زمانبندی و چگونگی برگزاری ویژه برنامه‌های هفته قوه قضائیه تصمیم گیری کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار