افتتاح ۴۷ طرح کشاورزی استان قزوین

۴۷ طرح بخش کشاورزی استان قزوین با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی به بهره برداری رسید.

مراسم بهره‌برداری از ۴۷ طرح بخش کشاورزی استان قزوین با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی در رودبار الموت غربی برگزار شد. 

این طرح‌ها با اعتباری معادل ۲۱۵ میلیارد تومان و اشتغال پایدار ۲۶۷ نفر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
 
 صفدر نیازی شهرکی معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی در این مراسم گفت: کار‌های عمرانی در حوزه کشاورزی روستا‌ها باید بیشتر بر روی طرح‌های انتقال آب مثل سامانه‌های نوین، مرمت قنات و لوله‌گذاری متمرکز شود.
 
نیازی شهرکی افزود: مسولین باید در کنار مسائلی مثل عمرانی زیرساختی در روستا‌ها به فکر انتقال آب برای کشاورزان باشند.
 
وی اضافه کرد: ما بار‌ها اعلام کردیم برای هر طرح آب و خاک هرچه قدر اعتبارات استانی تامین شود، وزارت جهاد کشاورزی به شکل ملی دوبرابر این رقم را تامین می‌کند.
 
 معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی گفت: تعاونی چرشدره با این ظرفیت موجود اگر مورد حمایت قرار گیرد در آینده از دریافت اعتبارات دولتی مستقل می‌شود.
 
نیازی شهرکی افزود: مسائلی مثل بازاریابی محصولات کشاورزی و آب دیگر مواردی است که باید تعاونی روستایی چرشدره آن را مورد توجه قرار دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
سلام
به خدا عقل هم چیز خوبیه....مگر مشکل آب شهری و افت فشار رو در تابستان های قزوین رو حل کردید که دنبال افتتاح طرح های کشاورزی هستید ، آن هم در وضعیتی که هدر رفت آب در کشاورزی بیش از 70 درصد هست و برای جیران آن باید از منابع شرب ااستفاده یشه...
چرا یا یک ساختن ، یک ویرانی درست می کنید. منظورم از ویرانی ، بازی با اعصاب مردم با ایجاد افت فشار آب هست...اعصاب مردم رو به بازی میگیرید و هزاران توجیه درست می کنید ،آن وقت توقع رفتار عاقلانه و فریب نخوردن و تحمل در آشوب و اغتشاش ها دارید.
آخرین اخبار