فرمانده‌کل انتظامی کشور:

تذکرهای پلیس در فضای مجازی ۷۰ درصد کاهش پیدا کرده‌است

سردار رادان گفت: از زمان اجرای طرح ناظر در کشور تذکرهای پلیس در فضای مجازی ۷۰ درصد کاهش یافته است.

سردار احمدرضا رادان فرمانده‌کل انتظامی کشور در حاشیه آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان قم در جمع خبرنگاران ابراز داشت: در حوزه امنیت عمومی و حجاب، چهار ناظر یک، دو، سه و چهار تعریف شد و هر کدام فرآیندی برای حوزه اقدامی دارد.

وی ادامه داد: ناظر چهار در حوزه فضای مجازی برای افرادی است که در این فضا کشف حجاب کرده یا تبلیغ برای کشف حجاب می‌کنند یا از این فضا برای اقدام و تهییج برای کشف حجاب می‌کنند.

وی افزود: با رصد تخصصی پلیس کسانی که به عنوان چهره بودند در این طرح شناسایی شده و برای آنان تشکیل پرونده شد.

فرمانده کل انتظامی کشور اظهار داشت: در همه ناظرها تلاش این است که با جدیت بیشتر و با شروع بهتری نسبت به همه مسائل، دغدغه‌های مردم را به حداقل برسانیم و این توطئه بدست خود مردم خنثی شود.

وی افزود: اعتقاد داریم کسانی که کشف حجاب می‌کنند تعداد بسیار قلیلی از آنان روحیه عناد دارند و اکثر افراد غافل بوده و غفلت می‌کنند یا دستخوش تبلیغات کسانی هستند که وظیفه عناد با جمهوری اسلامی را دارند.

رادان مبنی بر کم و کیف اجرای طرح هوشمند سازی رصد مسائل انتظامی در کشور گفت: این طرح اجرا شده و تعدادی از کسانی که اقدام به کشف حجاب می‌کردند برابر رصدهای ما شناسایی شدند و در ابتدا پیامک اول مبنا بر تذکر به آنها ارسال شد و پیامک دوم شامل مباحث انتظامی و قضایی است.

وی ادامه داد: در سواحل مازندران قرار بر این شد با روش‌های مختلف اعم از حضوری ،الکترونیکی و دوربینی به نظارت بپردازیم.

وی گفت: همواره از دولت خواسته‌ایم کمک کند سطح پوشش دوربین ما برای تامین امنیت در همه ابعاد افزایش یابد و برای آن بودجه اختصاص دهند.

وی افزود: ریاست جمهور موافق این موضوع بودند و امیدواریم بودجه تهیه شده و در اختیار ما قرار گیرد و به مردم قول می‌دهیم در تمام حوزه های امنیتی و انتظامی، پلیس بهتر از گذشته هوشمند ظاهر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.