توسعه سیستا‌ن‌ و بلوچستان نیازمند یک تیم جهادی ‌است

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برای ادامه مسیر پیشرفت استان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید بتواند به صورت علمی، دقیق و بهره‌مندی از نظرات کارشناسان امور را پیش ببرد.

 آیت‌الله مصطفی محامی   در دیدار رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان این مجموعه اظهار داشت: فرمان حرکت استان در دست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی می‌باشد از این جهت که تقسیم بودجه را به نحوه صحیح انجام و در ادامه نیز نظارت بر مصرف و جهت دهی لازم را داشته باشد و این یک وظیفه حساس و مسئولیت آفرین است.

امام جمعه زاهدان افزود: بر اساس گزارش‌های ارائه شده تصویب و اختصاص بودجه به سیستان و بلوچستان در طول سال‌های اخیر رو به رشد است که از این جهت شکرگذار خداوند متعال بوده و قدردان مسئولان در استان و مرکز کشور هستیم.

آیت‌الله محامی بر لزوم تلاش جهت ادامه این مسیر با قدرت و قوت بیشتر تاکید کرد و بیان داشت: بخشی از این‌کار بستگی به عملکرد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دارد که بتواند به صورت علمی، دقیق و بهره‌مندی از نظرات کارشناسان و دانشگاهیان امورات را پیش ببرد که عملکرد به این شیوه خیر و برکات زیادی را به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: یکی دیگر از امور که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی می‌تواند در آن نقش آفرینی داشته باشد ارتقاء سطح مدیران استان است از این جهت که برخی مسئولان در حال کار و تلاش شبانه‌روزی بوده، برخی تمایل به انجام کار داشته اما توان چندانی ندارند و در مقابله برخی نیز به دنبال انجام کار نیستند که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید به ارزیابی عملکرد مدیران پرداخته و گزارش آن را به استاندار ارائه دهد زیرا برای رشد و توسعه استان یک تیم جهادی و پا به کار در بین مدیران استان نیازمندیم.

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان گفت: فرهنگ پیش‌نیاز رشد در ابعاد مختلف است و برای تامین امنیت پایدار نیز رشد اقتصادی و رشد فرهنگی از عوامل تاثیرگذار است و تأثیر و تأثر متقابل دارند و امنیت پایدار نیز عامل رشد و توسعه فعالیت‌های اقتصادی خواهد شد.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در این جهت از محورهای مهمی است که بخشی به حوزه مالی، بخشی به حوزه نیروی انسانی و بخش دیگر به مدیریت صحیح مربوط است.

همچنین در ابتدای این دیدار مهرداد عرب‌اول رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با ارائه گزارشی از وضعیت بودجه استان در سال 1402 به مقایسه میزان افزایش بودجه در طول سال‌های اخیر و ارزیابی شتاب پیشرفت‌ها در سطوح مختلف استان پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار