مالباخته در گناوه با تماس پلیس از خواب بیدار شد

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از کشف خودرو سواری پراید قبل از اعلام سرقت از سوی مالک و دستگیری سارق در این شهرستان خبر داد. 

 سرهنگ حسن غضنفری گفت: ماموران پاسگاه انتظامی چهارروستایی در ساعت ۳ نیمه شب حین گشت زنی و اجرای طرح ارتقاء امنیت محله محور و پیشگیری از وقوع سرقت و جرائم در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پراید در حاشیه یکی از روستا‌های توابع گناوه که توقف نموده بود و شخصی درون خودرو مدعی مالکیت خودرو بود و دلیل توقف را عدم سوخت بیان کرد مشکوک شدند.

 وی تصریح کرد: با بررسی موضوع توسط ماموران پلیس مشخص گردید خودرو فاقد هرگونه ثبت سابقه سرقت بوده که با شناسایی مالک خودرو و طی تماس تلفنی با وی مشخص گردید خودرو در ساعت یک بامداد از شهر بوشهر مورد سرقت واقع شده است و مالک هنوز از سرقت خودروی خود مطلع نشده بود. 

با اقدام به موقع پلیس خودرو و سارق توسط عوامل انتظامی به یگان انتظامی منتقل گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه خاطرنشان کرد: مالکان خودرو‌ها بایستی ضمن تجهیز وسایل نقلیه به وسایل هشدار دهنده و ایمنی مانند دزدگیر و قفل فرمان، با رعایت هشدار‌های انتظامی و ایمنی مانند پرهیز از پارک کردن خودرو در نقاط تاریک و خلوت، از وقوع چنین مواردی پیشگیری کرده و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هم وطن
۰۶:۵۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
سلام ودرود بر شما حافظان امنیت این مرز و بوم !سپاس سپاس خداقوت !