جدیدترین هدف الهلال، رافا سیلوا

الهلال مذاکراتش را با رافا سیلوا آغاز کرده است تا این بازیکن را به خدمت بگیرد.

پس از ناکامی الهلال در جذب لیونل مسی، سران این باشگاه قصد دارند بازیکنان دیگری را جایگزین کرده و با قدرت بیشتری در فصل آینده رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و لیگ حرفه‌ای عربستان حاضر شوند.

در همین خصوص، الهلال مذاکراتی را با رافا سیلوا، بازیکن 30 ساله بنفیکا آغاز کرده و مدیر برنامه‌های این بازیکن تأیید کرد که این بازیکن به زودی تصمیمش را درخصوص انتقال به الهلال می‌گیرد.

آنتونیو اورگو، ایجنت رافا سیلوا، هافبک تهاجمی باشگاه بنفیکا پرتغالی، با توجه به علاقه غول‌های ریاض برای جذب این بازیکن، از احتمال انتقال موکلش به باشگاه الهلال خبر داد.

آرائوخو در گفت‌وگویی که با روزنامه پرتغالی رکورد داشت، گفت که سیلوا می‌خواهد آینده خود را پس از رسیدن به 30 سالگی تضمین کند و به دنبال یک قرارداد بزرگ مالی است که آینده او را تضمین کند.

وی در مورد پیشنهاد الهلال برای حضور سیلوا گفت: مدیریت بنفیکا از همه چیز آگاه است. اکنون بنفیکا باید در مورد آینده خود تصمیم بگیرد، ما می‌دانیم که او یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد.

رافا سیلوا در فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر پرتغال در 47 مسابقه برای بنفیکا به میدان رفت و موفق به زدن چهارده گل شد و سیزده مرتبه نیز پاس گل داد.

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار