تامین زمین ۲۷ هزار و ۹۳۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تامین زمین ۲۷ هزار و ۹۳۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر اردبیل خبر داد.

محبوب حیدری در بازدید استاندار اردبیل و هیئت همراه از روند اجرایی شهرک در حال آماده سازی و احداث واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن ۵۷۰ هکتاری سردار شهید قاسم سلیمانی اردبیل اظهار کرد: کل ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن شهر اردبیل ۶۸ هزار و ۹۳۰ متقاضی بود که تعداد ۳۳ هزار و ۲۱۸ نفر پس از بررسی ها، تایید نهایی شدند.

او متقاضیان واریز وجه بالای ۸۰ میلیون تومان در شهر اردبیل به تعداد ۱۰ هزار و ۱۳۵ نفر اشاره کرد و افزود: در شهر اردبیل تاکنون تخصیص پروژه به ۱۲هزار و ۸۹۰ نفر متقاضی انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: تامین زمین ۲۷هزار و ۹۳۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان اردبیل انجام گرفته و برای ۱۲ هزار و ۸۹۰ واحد نیز قرارداد ساخت منعقد شده است.

استاندار اردبیل نیز در این بازدید گفت: بحث تامین مسکن مورد نیاز افراد حائز شرایط یکی از برنامه‌های مهم دولت است و برنامه‌ریزی لازم برای تمام افراد حائز شرایط مسکن در این استان نیز انجام شده است.

سید حامد عاملی با اشاره به اینکه شهرستان اردبیل با ۲۰ هزار نفر بیشترین متقاضی واجد شرایط دریافت مسکن را دارد، ادامه داد: در تامین زمین مورد نیاز برای مسکن در شهرستان اردبیل مشکل داشتیم که این مشکل برطرف، سایت‌ها فراهم و پیمانکاران هم مشخص شدند.

او افزود: برای ساخت ۱۰ هزار مسکن طرح نهضت ملی در اردبیل از سوی اداره کل راه و شهرسای استان زمین مورد نیاز تخصیص یافته و عملیات اجرایی آغاز شده است.

استاندار اردبیل اظهار امیدواری کرد: در ماه‌های آینده نیز با تامین زمین مورد نیاز برای ۱۰ هزار متقاضی بعدی در اردبیل، پیمانکاران پروژه‌ها تعیین و افراد متقاضی حائز شرایط در اسرع وقت خانه‌دار شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.