آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار با قرقیزستان

تیم ملی عصر امروز در دومین بازی کافا به مصاف قرقیزستان می‌رود و در صورت پیروزی در این دیدار راهی بازی نهایی این مسابقات با ازبکستان خواهد شد.

استادیوم اصلی شهر بیشکک به طور حتم امروز و برای بازی ایران – قرقیزستان مملو از جمعیت می شود و این می تواند برای تیم میزبان انگیزه مضاعف ایجاد و کمی کار شاگردان امیر قلعه نویی را سخت کند. هر چند بعید است تیم میزبان با توجه به قدرت ایران در مسیر صعود به دیدار پایانی تورنمنت کافا مشکلی برای تیم ملی ایجاد کند.

ملی پوشان صبح امروز برای بیدار شدن بدن ها از خواب تمرین سبکی را در محوطه ی هتل محل اقامت خود در شهر بیشکک انجام دادند که این تمرین بیشتر کارهای کششی و دوی سبک و کمی هم دست رشته بود. یعنی پرتاب توپ به سمت هم با دست.

هر چند به حضور تیم ملی در کافا انتقاداتی بود اما به نظر می رسد تجربه ی بازی امروز و دیدار نهایی که در برابر ازبکستان خواهد بود، می تواند تجربیات خوبی را نصیب ملی پوشان کند. به خصوص دیدار با ازبک. همان تیمی که در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ موفق شده بود ایران را در استادیوم آزادی با یک گل شکست دهد. تصاویری از تمرین صبح امروز تیم ملی را با هم مرور می کنی؛ تصاویری که نعیم احمدی عکاس فدراسیون فوتبال آنرا ثبت کرده است.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار