برخورد ۳ خودرو بر روی پل صابرین رشت

برخورد ۳ خودروی سواری بر روی پل صابرین رشت باعث شد یکی از خودرو‌ها دچار حریق شود که با خاموش کننده دستی این آتش سوزی مهار شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: با گزارش تصادف ۳ خودروی سواری ، ۲ پژو ۲۰۶ و یک پراید بر روی پل صابرین رشت، ۴ آتش نشان با یک خودروی نجات به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

شهرام مومنی افزود: در این حادثه یکی از خودرو‌های سواری که بر روی پل صابرین در در حال حرکت بود به مسیر مخالف وارد شده و به شدت با ۲ خودروی دیگر برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه قبل از رسیدن گروه عملیاتی، یکی از شهروندان، آتش درون یکی از خودرو‌ها را با یک خاموش کننده دستی مهار کرده بود، گفت: آتش نشانان به محض رسیدن با انجام عملیات ایمن سازی ، ۳ خودرو را برای جلوگیری از انفجار و ایجاد حریق از یکدیگر جدا کردند تا این خودرو‌ها به وسیله جرثقیل به توقفگاه خودرو‌ها منتقل شوند. 

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به شدت تصادف و مصدومیت راننده خودروی پراید و یکی از سرنشینان خودروی دیگر گفت: رانندگان مصدوم پس از اقدامات درمانی اولیه از سوی نیرو‌های اورژانس، برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شد.

شهرام مومنی همچنین از تجمع شهروندان در محل حادثه که عملیات امدادرسانی را دشوار کرده بود انتقاد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.