فروغی: قول مدال در بازی‌های آسیایی نمی‌دهم

قهرمان المپیک توکیو در رشته تیراندازی گفت: نه تنها من بلکه هیچ کدام از تیراندازان قول کسب مدال در بازی‌های آسیایی هانگژو را نمی‌توانند بدهند.

جواد فروغی قهرمان المپیک توکیو در رشته تیراندازی، درباره مراسم تجلیل از مدال آوران استان تهران اظهار کرد: مراسم بسیار خوبی بود و این انگیزه را در ورزشکاران ایجاد می‌کند. کسانی که پا به عرصه ورزش می‌گذارند به آن‌ها اهمیت داده می‌شود و مورد توجه مسئولان ورزش قرار دارند.

وی در ادامه گفت: باید بسترسازی مناسب فراهم شود و موانع قانونی برداشته شود تا ورزشکار بتواند از امکانات به درستی استفاده کند.

فروغی با بیان این که اماکن ورزشی باید به ورزشکاران واگذار شود، تصریح کرد: اگر اماکن ورزشی به ورزشکاران سپرده شود به صورت حرفه‌ای می‌توانند مدیریت کنند به خصوص این که چهره هم باشند در جذب سایر ورزشکاران عملکرد موفقی خواهند داشت.

قهرمان المپیک توکیو در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا مدال طلای المپیک را در بازی‌های آسیایی هانگژو نیز تکرار خواهید کرد یا خیر؟ تصریح کرد: در تیراندازی هیچ‌کس نمی‌تواند قول مدال بدهد، چه من و چه سایر تیراندازان. امیدوارم با تیم قوی و بانشاط در بازی‌های آسیایی حضور پیدا کنیم و شایستگی ایران را دوباره ثابت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار