اقدامات بزرگی در فرصت کوتاه استقرار دولت سیزدهم انجام شده است

استاندار قزوین گفت: اقدامات بزرگی در فرصت کوتاه استقرار دولت سیزدهم انجام شده و اعتماد مردم به خادمان خود در قوه مجریه در حال تقویت است.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در دیدار با منتخب اقشار مختلف مردمی، فعالین ستادی، حلقه‌های میانی، نمایندگان مجموعه‌های تخصصی و نخبگان عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی قزوین گفت: کسانی که امروز احساس می‌کنند منافعشان در مقابل سیل عظیم مردم به خاطر افتاده است و درحال جریان سازی منفی علیه دولت هستند بدانند این کار‌ها هیچ تاثیری در عملکرد دولت نخواهند داشت.

وی اضافه کرد: تمام دست اندرکاران دولت سیزدهم با الگوی اخلاقی درحال پیاده سازی برنامه‌ها هستند و هرگز اجازه نمی‌دهند دشمنان نظام و انقلاب مقابل این خواست و اراده مردمی بایستند.

اعلایی بیان داشت: دولت به دنبال حذف هیچ کس نیست، هر شخصی به آرمان انقلاب و برنامه‌ها و سیاست‌های دولت اعتقاد داشته باشد کنار ما قرار می‌گیرد، البته به شرطی که شعار و عملش یکی باشد.

این مسئول تصریح کرد: دولت نیامده که فقط اقتصاد را درست کند، بلکه هدف دولت اصلاح همه موارد است. مخصوصا اینکه فعل و عمل مسوولان را منطبق سازد تا اعتماد مردم را به نظام و انقلاب تقویت سازد.

استاندار قزوین ادامه داد: اعتماد مردم به دولت مردمی سیزدهم روز به روز احیا و تقویت می‌شود، قطعا اگر نادیده گرفتن مردم همانند دولت گذشته ادامه پیدا می‌کرد وضعیت ما بدتر از شرایط کنونی بود.

اعلایی اضافه کرد: ۲۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی به جای مانده از دولت قبلی توسط دولت سیزدهم درحال جبران شدن و بدهی جدیدی ایجاد نشده است، باید قبول کنیم یک و نیم سال از استقرار دولت سیزدهم می‌گذرد که در همین فرصت کوتاه اقدامات بزرگی انجام شده است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های بزرگی مانند تکمیل جاده قزوین، الموت و تنکابن در دستور کار است، گفت: این جاده به عنوان یکی از پل‌های ارتباط شمال با مرکز محسوب می‌شود و قرار شده ۷۰ کیلومتر آن به‌زودی تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

اعلایی تاکید کرد: قزوین در سفر رییس جمهوری از استان‌های همجوار خودش بیشتر اعتبار گرفته که به عنوان یک فرصت مغتنم باید از آن مورد توسعه استان استفاده کرد.

وی در ادانه به موضدع آب پرداخت و گفت: قزوین به علت برداشت‌های بی رویه آب‌های زیرزمینی جز سه منطقه پرخطر کشور در فرونشست زمین قرار گرفته است که باید برای آن چاره اندیشی کرد.

ماینده عالی دولت در استان قزوین اظهار داشت: سرمایه گذاری بخش خصوصی برای فرودگاه قزوین توجیه اقتصادی ندارد و قرار است بسته اقتصادی و سرمایه‌گذاری کشاورزی و گردشگری تدوین کنیم تا انگیزه و استقبال سرمایه‌گذاران برای ورود به حوزه فرودگاه بیشتر شود.

وی با اشاره به تلاش برای حل مساسل و مشکلات اراضی موقوفه در استان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه اوقاف استان قزوین با توانسته با کسب مجوز‌های لازم شرایطی را فراهم کند که این استان به صورت پایلوت بتواند برای اراضی مشکل دار اوقافی مباحث فروش و جایگزینی را انجام دهد.

اعلایی بر محرومیت زدایی در نقاط مختلف استان و فعالیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در قزوین اشاره کرد و گفت: تشکیل این قرارگاه ابتکار رهبر انقلاب بود تا دستگاه‌های حاکمیتی در کنار هم منابع مالی را برای محرومیت زدایی با اعتبارات دولتی مشارکت دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.