فعالیت ۹۶ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در شهرکرد

مسئول واحد نقلیه و موتوری شهرداری شهرکرد از فعالیت ۹۶ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در حوزه‌های مختلف خبر داد.

بابک احمدی گفت: پارسال بودجه واحد نقلیه و موتوری شهرداری شهرکرد ۷.۵ میلیارد تومان بوده و برای امسال ۱۵ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز می‌باشد.

وی با اشاره به فعالیت ۹۶ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: شش دستگاه در حوزه پخش مکانیزه آسفالت و ۱۰ دستگاه در حوزه حمل آسفالت فعالیت دارند که روزانه ۵۰۰ تن آسفالت توسط ۱۰ دستگاه حمل می‌شود.

مسئول واحد نقلیه و موتوری شهرداری شهرکرد افزود: همچنین چهار دستگاه لودر در حوزه معدن، سنگ‌شکن، آسفالت و قطعات بتنی و یک دستگاه لیفتراک نیز در حال فعالیت هستند و چهار کامیونت و یک دستگاه فلاکس آسفالت جهت لکه‌گیری آسفالت در سطح شهر فعال هستند که روزانه ۶۰ تن آسفالت توسط این دستگاه حمل می‌شود.

احمدی با بیان اینکه در راستای آبیاری فضای سبز یک تانکر حمل آب خدمات رسانی می‌کنند، اضافه کرد: همچنین تعدادی از ماشین آلات جهت خاکبرداری به صورت روزانه ۴۰۰ مترمکعب فعالیت می‌کنند.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: همچنین دو دستگاه لودر برای عملیات عمرانی و راه‌سازی و سه دستگاه بیل‌بکهو جهت عملیات خدمات شهری و پاکسازی معابر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

احمدی با اشاره به ضرورت تعمیر و بازسازی ناوگان گفت: به صورت روزانه تعمیر اساسی دستگاه‌ها ازجمله تعمیر موتور، سرویس کلی، دیسک و صفحه انجام می‌شود، همچنین بازسازی و رنگ‌آمیزی خودرو‌های ناوگان، تمدید بیمه نامه‌ها، خرید روغن و لاستیک و تأمین سوخت مورد نیاز ماشین‌آلات نیز توسط این واحد انجام می‌شود.

مسئول واحد نقلیه و موتوری شهرداری شهرکرد افزود: در حال حاضر پنج دستگاه ماشین پرس زباله‌کش و یک دستگاه جاروب مکانیزه جهت امورات خدمات شهری فعال و دو دستگاه دیگر نیز جدید خریداری می‌شود که به زودی یک دستگاه جدول و یک دستگاه مخزن‌شو به ناوگان اضافه می‌شود.

وی گفت: یک دستگاه بیل زنجیره‌ای جهت فعالیت در معدن سنگ‌شکن، دو دستگاه نیسان جهت انجام خدمات عمرانی مناطق یک و دو در حال فعالیت می‌باشد.

احمدی اضافه کرد: همچنین دو دستگاه وانت مزدا جهت واحد اجراییات و سد معبر، یک دستگاه نیسان جهت اجرای احکام واحد اجراییات، یک دستگاه آمبولانس جهت خدمات در سطح شهر و ارامستان‌ها و ۲۰ دستگاه سواری جهت انجام امور اداری و ماموریت‌های خارج از استان فعال می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۶:۴۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
خرید ماشین آلات سنگین برای راهداری و بازگشایی راهها و راهسازی و برف‌خور را از هم کنون باید آغاز کرد و با توجه به آزاد شدن واردات برای استان این ماشین آلات سفارش و خریداری شوند
تا مثل زمستان پارسال گیر نکنیم و محتاج دیگر استانها برای کمک نباشیم
آخرین اخبار