اصفهان صدرنشین احیای واحد‌های تولیدی راکد در کشور

معاون هماهنگی استانداری گفت: استان اصفهان رتبه نخست در احیای واحد‌های تولیدی راکد و غیرفعال و تعداد واحد‌های تولیدی افزایش ظرفیت یافته را به خود اختصاص داده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به نهضت احیای واحد‌های تولیدی راکد یا غیرفعال در استان گفت: برگزاری مستمر و مؤثر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید یکی از ظرفیت‌های قانونی استان است که تلاش کردیم در جلسات این ستاد گره از مشکلات فعالان اقتصادی استان باز شود.


امیررضا نقش با اشاره به ارائه گزارش وزیر کشور به ریاست جمهوری در خصوص عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان‌ها، گفت: یکهزار و چهارده واحد تولیدی راکد و غیرفعال در استان اصفهان گزارش شده بود که در سال ۱۴۰۱ با احیای ۴۲۳ واحد تولیدی، رتبه نخست کشور در این بخش به استان اصفهان اختصاص یافت.


او گفت: همچنین براساس این گزارش رتبه نخست کشور در مجموع افزایش ظرفیت واحد‌های تولیدی با یکهزار و ۴۷۲ واحد تولیدی به استان اصفهان اختصاص یافته است.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان افزود: این واحد‌های تولیدی کمتر از ظرفیت اسمی فعال بودند و با حمایت کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، ارتقاء ظرفیت یافته‌اند.


نقش گفت: در بخش بهره‌برداری از طرح‌های سرمایه‌گذاری شده از طریق حمایت کارگروه ستاد تسهیل نیز با بهره‌برداری از ۸۴۴ واحد، رتبه دوم کشور به استان اصفهان اختصاص یافته است.


به گفته وی این واحد‌ها شامل صنعت، معدن، کشاورزی، صنوف تولیدی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
زنده باد اصفهان