بازسازی شهرستان‌های گرمی و مشگین شهر با ساخت مسکن‌های جایگزین

معاون وزیرکشور گفت: مناطق آسیب دیده از سیل گرمی و مشگین شهر با ساخت مسکن‌های جایگزین بازسازی می‌شوند.

مهدی جمالی‌نژاد ظهر امروز در بازدید از مناطق سیل زده شهرستان مشگین‌شهر گفت: با توجه به بررسی‌های محلی انجام شده در شهرستان مشگین‌شهر ۶۰ الی ۷۰ منزل مسکونی در مناطق سیل زده اخیر تخریب شده که ساخت مسکن‌های جایگزین به زودی و با جدیت ویژه در روند و کیفیت ساخت آغاز خواهد شد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور با اشاره به اینکه سیلاب امسال در شمال استان اردبیل بی سابقه بود و سبب وارد شدن خسارات عمده به زیرساخت‌های راه، ابنیه‌های منطقه و … شد، می گوید: وزارت کشور با تمام توان در ساخت این واحدهای آسیب دیده در کنار مردم محلی گرمی و مشگین‌شهر است.

او با تقدیر از تلاش‌های جهادی گروه‌های مستقر در گرمی و مشگین‌شهر گفت: اقدامات سپاه، گروه‌های جهادی، هلال احمر و مدیریت بحران در امدادرسانی به سیل زده‌های شمال استان اردبیل بی نظیر و قابل قدردانی است

جمالی‌نژاد گفت: منازل مسکونی روستایی با همت دهیاری‌ها بیمه است و در رابطه با ساخت و پرداخت خسارات به منازل سیل زده مشکلی وجود ندارد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور می گوید: برخی از وسایل نقلیه شخصی سنگین و سبک اهالی روستاها بیمه نیستند و در سیلاب‌های اخیر شمال استان اردبیل آسیب‌های قابل توجهی را متحمل شدند که تدابیر لازم پرداخت خسارات برای شرایط فوق اتخاذ خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.