تمجید اسطوره اینتر از طارمی: میلان او را بخرد

کارشناسان اسکای اسپورت درباره گزینه‌های موردنظر میلان جهت تقویت خط حمله، نظرات متفاوتی دارند.

با خداحافظی زلاتان ابراهیموویچ از فوتبال، میلان باید به فکر تقویت خط حمله خود باشد. مارکوس تورام اصلی‌ترین گزینه تابستانی روسونری برای خط حمله است، ولی این تیم نیم‌نگاهی نیز به مهدی طارمی دارد و حتی حاضر شده که برای آقای گل پرتغال، ۱۰ میلیون یورو هزینه کند.

عصر روز گذشته چندین مفسر مطرح ایتالیایی مقابل میکروفن اسکای اسپورت قرار گرفته و درخصوص بازار نقل و انتقالات میلان و نیاز روسونری برای خرید مهاجم در بازار تابستانی و به ویژه مارکوس تورام به صحبت پرداختند.

در پایان این ماه، قرارداد مارکوس تورام با مونشن گلادباخ به پایان می‌رسد و او باید ۲ پیشنهاد مهمی که به دستش رسیده را بررسی کند. او می‌تواند پیشنهاد فوق العاده اقتصادی پاریس سن ژرمن را بپذیرد و برای کسب جایگاهی در یک تیم بزرگ بجنگد یا با قبول کردن قراردادی با دستمزد خالص 4 میلیون یورویی میلان، به مهاجم ثابت تیم استفانو پیولی تبدیل شود؟

موریس کامپانیونی، یکی از مفسران اسکای اسپورت، تمایل چندانی به حضور تورام در روسونری ندارد. او می‌گوید: تورام به عنوان یک وینگر چپ به دنیا آمده است. من به عملکرد تورام در دوران حرفه‌ای علاقه دارم، اما مهاجمان بهتری برای اینکه به کار میلان بیایند، وجود دارد. من به الی واهی از مون‌پلیه فکر می‌کنم.

سپس نوبت به لوکا مارکه‌جیانی، دروازه‌بان سابق تورینو و لاتزیو و تیم ملی ایتالیا و از مفسران قدیمی اسکای اسپورت، رسید. او گفت: میلان آخرین بازار نقل و انتقالات را به شکل دردناکی پشت سر گذاشت، ما به مالدینی اعتماد کردیم که در بازار آینده‌نگر است. پس تمرین برای آینده‌نگری چیز خوبی است. اما اتفاقات اینگونه پیش نرفت. ریسک تورام در بازی کمتر از د کتلار است، با اینکه شارل یک مهاجم مرکزی نیست.

سپس نوبت به فابیو کارسا رسید. او گفت: ارزیابی تورام در مقایسه با مهاجمانی که در حال حاضر در بازار اروپا حضور دارند، یک مورد خاص است. او فیزیکی است، در پست های مختلف بازی می کند. پیدا کردن یک مهاجم نوک کار آسانی نیست. ببینید که فرانسه با ژیرو بازی می‌کند، انگلیس با کین، لهستان با لواندوفسکی، اسپانیا با خوسلو ۳۳ ساله... هیچ مهاجم نوک بزرگ دیگری نیست؛ چرا که فوتبال روز، تمرکز زیادی روی مالکیت توپ دارد، در نتیجه تعداد هافبک‌های زیادی و تعداد کمی مهاجم نوک ساخته می‌شوند.

در عوض، نظر بپه برگومی، مدافع بزرگ و سابق اینتر و تیم ملی ایتالیا، منطقی‌تر است. او می‌گوید: باید ببینیم میلان استفانو پیولی به دنبال چه نوع مهاجمی است؟ او باید درون زمین چه وظیفه‌ای باید داشته باشد؟ تورام چه چیزی می‌تواند به میلان بدهد و در عوض در کجاها ضعف و کمبود دارد؟

برگومی ادامه داد: ما باید درک کنیم که قصد میلان چیست. به نظر من این تیم باید انتظار ۲۰ گل از لیائو داشته باشد. وظیفه مهاجم نوک چیست؟ تورام به شما فضا می‌دهد، او می‌تواند مهاجم اول یا مهاجم دوم باشد، اما لزوماً نباید ۲۰ گل بزند، زیرا لیائو باید این کار را انجام دهد. تورام ممکن است یک گزینه ایده‌آل باشد. اما طارمی چشم انداز خوبی دارد، من دوستش دارم، سبک بازی او بیشتر شبیه ژیرو است. ما باید بفهمیم که میلان و پیولی چه می‌خواهند.

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار