اهدای ۱۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان البرزی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) ۱۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان این استان اهدا شد.

 شاپور قاسمی گفت: این جهیزیه‌ها به ارزش چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با کمک خیران، مراکز نیکوکاری و کمیته امداد امام (ره) استان البرز به نوعروسان نیازمند البرزی اهداء شد.

 
وی بابیان این که اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان یک حرکت فرهنگی موثر در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج آسان جوانان در جامعه است، افزود: هزینه تهیه پنج قلم کالای اصلی جهیزیه شامل یخچال، اجاق‌گاز، جاروبرقی، ماشین لباسشویی و تلوزیون اعطایی به نوعروسان از محل مساعدت‌های نوع‌دوستانه خیران، مراکز نیکوکاری و کمیته امداد تامین‌شده است.
 
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز بابیان این که خدمات راهنمایی و مشاوره قبل، حین و پس از ازدواج به زوج‌های تحت حمایت، از دیگر خدمات این نهاد در حوزه ازدواج است، تاکید کرد: کلاس‌های مشاوره ازدواج، فرزند پروری و مهارت‌های زندگی برای زوج‌های جوان به‌صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.
 
قاسمی از آمادگی دفاتر ۱۳ گانه کمیته امداد وبش از ۴۰۰ مرکز نیکوکاری برای دریافت کمک‌های نقدی خبر داد و افزود: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق اسکن کد QR (درگاه پرداخت الکترونیکی) و واریز به شماره‌حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ نزد صندوق امداد ولایت البرز، نسبت به ارایه کمک‌های نقدی خود اقدام کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.