موافقت سجادی با میزبانی رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا

رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا با حمایت کامل وزارت ورزش و جوانان به میزبانی کشورمان برگزار خواهد شد.

در جریان برگزاری نشست افشین داوری سرپرست فدراسیون دوومیدانی با سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان فی مابین طرفین پیرامون موضوعات و مسائل مختلف بحث و تبادل شد که از مهمترین این موارد می‌توان به موافقت وزیر ورزش و جوانان با برگزاری رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا به میزبانی کشورمان اشاره کرد.

بر همین اساس در این دیدار که بیش از ۳ساعت به طول انجامید سید حمید سجادی با اشاره به اینکه برگزاری این مسابقات در کشورمان از اهمیت بسیار بالایی برای ورزش دو و میدانی برخوردار است، دستورات بسیار خوبی در راستای برگزاری و میزبانی مطلوب و شایسته این رقابت‌ها صادر کرد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین به منظور محیا نمودن شرایط ایده‌آل میزبانی در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران محل برگزاری این مسابقات گفت: قطعا می‌بایست تغییرات خوب و ساختاری در بعد سخت‌افزاری و همچنین ادوات و تجهیزات تخصصی و استاندارد ورزش دوومیدانی مانند:دستگاه فتوفینیش،پیست تارتان،اسکوربوردها و غیره در این مجموعه جهت هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات صورت پذیرد که قطعا با حمایت کامل از فدراسیون دوومیدانی تمامی این موارد را بازسازی و نوسازی خواهیم کرد.

وی همچنین،به منظور ایجاد شرایط مطلوب جهت برگزاری اردوهای تیم ملی در مجموعه خوابگاهی ورزشگاه آفتاب انقلاب دستورات لازم جهت بازسازی و به روز رسانی این بخش را جهت اسکان قهرمانان و ملی‌پوشان ورزش دوومیدانی صادر کرد.

در پایان این نشست همچنین وزیر ورزش و جوانان با بررسی کامل برنامه‌های فدراسیون دوومیدانی در مسیر کسب موفقیت در بازی‌های آسیایی گفت:قطعا از تمامی اهداف این برنامه‌ها به صورت کامل و شایسته‌ای حمایت خواهیم کرد و برای رسیدن به این منظور تمامی بخش‌های وزارت ورزش را مامور رسیدن به این اهداف خواهم کرد.

لازم به ذکر است، رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا زمستان سال جاری به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار