پنج مدیر برای ثبت نام در انتخابات استعفاء دادند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی گفت: در مهلت قانونی پنج نفر از مدیران دولتی در استان برای ثبت نام انتخابات اسفند ماه ۱۴۰۲ استعفاء دادند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: با اتمام مهلت استعفای افرادی که در سمت‌های دولتی مشغول به کار بوده‌اند، تاکنون در حوزه اراک، خندان و کمیجان ۲ نفر، از حوزه ساوه و زرندیه ۲ نفر و از حوزۀ انتخابیۀ خمین یک نفر براساس بند ب ماده ۲۹ استعفای خود را جهت حضور در انتخابات اسفند ماه سال جاری تقدیم کرده‌اند.

نظری افزود: امکان استعفای افراد در خارج از استان که در سایر دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها، شاغل هستند نیز وجود دارد که فهرست این افراد بعد از فرآیند‌های قانونی از طریق ستاد انتخابات کشور به استانداری اعلام خواهد شد.

او عنوان کرد: انتخابات برگرفته از فرمان رهبر معظم انقلاب در چهار مؤلفه‌ی سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت پایه گذاری شده و اقدامات ستاد انتخابات نیز در این چهار محور اصلی در دستور کار گرفته است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی ادامه داد: برای ما به عنوان برگزار کنندگان انتخابات سلامت برگزاری انتخابات و مشارکت حداکثری مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و تعبیر ما از آرایی که مردم در صندوق می‌اندازند، به مثابۀ امانتی است که ما وظیفه‌ی حفاظت و حراست از آن را برعهده داریم.

برچسب ها: انتخابات ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.