تکرار یک اتفاق تلخ؛ بازگشت غریبانه تیم ملی بسکتبال با ویلچر

تیم ملی بسکتبال با ویلچر پس از تاریخ‌سازی در رقابت‌های جهانی، بدون استقبال مسئولان رده بالای ورزش به ایران بازگشت.

رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان در حال روز گذشته به پایان رسید که تیم ملی ایران با پیروزی مقابل هلند به مقام سوم دست یافت و برای نخستین بار در تاریخ، روی سکوی جهانی قرار گرفت.

اعضای این تیم عصر امروز در حالی به کشور بازگشتند که هیچ کدام از مسئولان رده بالای وزارت ورزش و جوانان و همچنین کمیته ملی پارالمپیک برای استقبال از آنها در فرودگاه امام خمینی حضور نداشتند.

اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، حمیدی دبیر فدراسیون، سیروس احمدی سرپرست دفتر توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاه ها در وزارت ورزش و سلگی مدیر فنی کمیته پارالمپیک، تنها افرادی بودند که در فرودگاه حضور داشتند.

عدم استقبال مسئولان رده بالای وزارت ورزش حالی رقم خورد که سال گذشته و پس از قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته در رقابت‌های جهانی، هیچ کسی با استقبال آنها نرفته بود و همین مسئله واکنش وزیر ورزش و جوانان را با دنبال داشت که عنوان کرده بود:درباره این موضوع به همکارانم گله کردم و اگر لازم باشد هزار بار دیگر هم عذرخواهی می‌کنم. به همکارانم گفتم چرا تیم تشریفات برای استقبال از قهرمانان والیبال نشسته نرفته است. همکارانم در کارهای خود نقصی داشتند و از آنها خواستم دیگر چنین فراموشی‌هایی رخ ندهد.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار