استمرار فعالیت اتوبوس‌های گردشگری تا پایان تابستان در اصفهان

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: اتوبوس‌های گردشگری تا پایان تابستان روز‌های جمعه به مردم و گردشگران خدمات رسانی می‌کنند.

معاون حمل‌‎ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه خط اتوبوس گردشگری با سرفاصله ۶۰ دقیقه‌ای از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰ روز‌های جمعه خدمت‌رسانی می‌کند، گفت: اتوبوس‌های این خط و ایستگاه‌های عبوری با برچسب‌هایی مشخص شده است.

حسین حق‌شناس با اشاره به راه اندازی یک خط اتوبوس گردشگری به مناسبت هفته صنایع دستی و گردشگری در روز جمعه ۲۶ خرداد در اصفهان گفت: مسیر اتوبوس گردشگری از میدان امام حسین (ع) مقابل مسجد باب‌الرحمه آغاز می‌شود و با عبور از خیابان آیت‌الله شمس‌آبادی، خیابان شهید مطهری، پل آذر، خیابان‌های توحید و نظر، ناژوان، رینگ سوم ترافیکی به سمت کوه صفه (بزرگراه‌های شهیدان حبیب‌الهی، میثمی و اقارب‌پرست)، پایانه صفه، خیابان‌های هزارجریب، آزادگان، فیض و آبشار اول، پل بزرگمهر، خیابان‌های بزرگمهر و، ولی عصر (عج)، میدان امام علی (ع)، خیابان‌های هاتف، نشاط، فرشادی، استانداری و باغ گلدسته، به میدان امام حسین (ع) می‌رسد.

او  با بیان اینکه خط اتوبوس گردشگری مانند یک لوپ (دایره)، برای بازدید از امکان تاریخی، تفریحی و گردشگری در نظر گرفته شده است، ادامه داد: شهروندان و گردشگران می‌توانند از این خط برای رسیدن به سی‌وسه پل، محله جلفا، محدوده ناژوان، مجموعه گردشگری صفه، پایانه صفه، تحت فولاد، پل خواجو، باغ گل‌ها، مسجد جامع و میدان امام خمینی (ره) استفاده کنند.


معاون حمل‌‎ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به اینکه شهروندانی که می‌خواهند به مصلی نماز جمعه عزیمت کنند نیز می‌توانند از این خط استفاده کنند، تاکید کرد: شهروندان و گردشگران می‌توانند پیشنهاد‌ها و انتقاد‌های خود درباره خط اتوبوس گردشگری را با سامانه ۱۳۷ در میان بگذارند تا در هفته‌های آینده موارد اصلاح خواهد شد.

حق‌شناس گفت: چهار دستگاه اتوبوس روز‌های جمعه، خط اتوبوس گردشگری را پوشش می‌دهد و بر نیاز شهروندان قابلیت افزایش ناوگان وجود دارد که این خط تا پایان تابستان فعال است و در صورت نیاز در طول سال نیز خدمت‌رسانی خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.