تسریع در ایمن سازی جاده شاهرود - طرود

در پی کشته شدن ۶ نفر در یک شبانه روز در جاده شاهرود – طرود، جلسه اضطراری ایمن سازی این جاده روستایی با حضور استاندار سمنان برگزار شد.

حوالی ساعت ۱۸ بیست و هشتم خرداد برخورد یک دستگاه پیکان با دو دستگاه تریلی در جاده شاهرود - طرود سبب شد هر پنج سرنشین پیکان که اعضای یک خانواده بودند فوت کنند ؛ همان شب هم بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با تریلی در این جاده یک جوان ۲۰ ساله درگذشت.

در پی کشته شدن ۶ نفر در یک شبانه روز در جاده شاهرود – طرود، استاندار سمنان با حضور در طرود با خانواده جانباختگان اظهار همدردی کرد و جلسه اضطراری ایمن سازی این جاده روستایی ۱۲۵ کیلومتری تشکیل شد.

معاون عمرانی استاندار سمنان گفت : بر اساس مصوبات این جلسه تردد خودروهای سنگین از جاده شاهرود - طرود ممنوع است و شانه سازی در محدوده چاه باقر کیلومتر ۴۵ از سمت شاهرود آغاز شده است.

وی افزود: تعریض جاده به طول ۱۲ کیلومتر از سمت شاهرود به طرود هم با اعتباری بالغ بر ۱۵۱ میلیارد تومان آغاز شد و با توجه به قرارداد ۱۵ کیلومتر لکه گیری مسیر که ۸ کیلومتر آن انجام شده، در جلسه مصوب شد پیمانکار برای لکه گیری ۷ کیلومتر باقیمانده تسریع کند.

به روز رسانی علایم راهنمایی و رانندگی و خط کشی جاده، ایمن سازی جاده دامغان - معلمان که به عنوان جاده جایگزین شاهرود - طرود معرفی شده و مکاتبه با قرارگاه امام حسین مجتبی برای کمک به استان سمنان در رایطه با اجرای طرح‌های ایمن سازی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار