طرح نهضت ملی مسکن در نهاوند باید سرعت بیشتری انجام شود

فرماندار نهاوند گفت: طرح نهضت مسکن ملی در این شهرستان باید سرعت بگیرد تا امید در مردم تقویت شود.

ضرغام احمدوند در جلسه شورای مسکن نهاوند، بیان کرد: ۲۰ ماه از آغاز به‌کار دولت سیزدهم می‌گذرد و با وجود مشکلات موجود، اقدامات دولت در حوزه مسکن چشمگیر بوده است ضمن اینکه تأکید رئیس جمهور، استاندار و به نوعی تأکید نظام در سرعت و کیفیت بخشی به کار است و همه باید پای کار باشند.

وی افزود: در بحث مسکن ملی در شهرستان کار در چند فاز در حال اجراست و با وجود در حال اجرا بودن کار، نیاز به سرعت بخشی طرح است تا امید در مردم تقویت شود.

احمدوند با بیان اینکه در بحث طرح مسکن ملی شهرک امیرکبیر و باروداب هم توافقاتی با شهرداری نهاوند انجام شده، اما هنوز تعیین‌تکلیف نشده است، ادامه داد: در این زمینه نیازمند تلاش بیشتر و رفع مشکلات زیرساختی و آماده‌سازی زمین‌ها برای ساخت و ساز هستیم چراکه قیمت‌ها هر روز در حال افزایش است و نباید فرصت سوزی شود.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات رسان با حضور در محل طرح مسکن ملی باروداب و امیرکبیر نسبت به تعیین‌تکلیف و رفع موانع موجود به صورت تخصصی اقدام کنند و سریع‌تر اعلام نتیجه قطعی شود تا بعد‌ها مشکلاتی مطرح نباشد.

فرماندار نهاوند ادامه داد: مساکن مهر نیمه‌کاره شهر‌های گیان، فیروزان و برزول هم که از پروژه‌هایی است که از سال‌های قبل مانده و باعث ناراحتی مردم شده، به پروژه مسکن ملی اختصاص یافت که خوشبختانه در فیروزان به نتایج خوبی رسیده و باید در شهر‌های گیان و برزول هم سریع‌تر تعیین‌تکلیف شوند.

احمدوند در ادامه با گلایه از عدم حضور بانک‌ها در این جلسه، گفت: علت غیبت بانک‌ها در این جلسه باید بررسی و اعلام شود چراکه شورای مسکن از مهمترین جلسات شهرستان است و غیبت بانک‌ها در این نشست قابل قبول و توجیه نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.