دستگیری ۳۳ فروشنده مواد مخدر در زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: با اجرای طرح عاصفات در این شهرستان۳۳ فروشنده موادمخدر دستگیر شدند.

سرهنگ داود مرسلی فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت:در اجرای طرح عاصفات مبارزه با توزیع و مصرف مواد مخدر و پاکسازی پاتوق معتادین، ماموران پلیس انتظامی این فرماندهی پس از تحقیقات فنی و اطلاع از فعالیت افرادی در زمینه تهیه، توزیع و مصرف مواد مخدر در محلات مختلف شهرستان، موضوع را در دستور کار عملیاتی خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: در چندین عملیات جداگانه با تعقیب و مراقبت و انجام یکسری اقدامات فنی پلیسی با هماهنگی قضایی ۱۵ نفر مصرف کننده و ۳۳ نفرخرده فروش انواع مواد مخدر را در محلات مختلف شهرستان دستگیر کردند.

این مسوول ادامه داد: در بازرسی بعمل آمده از منازل و بازرسی بدنی و خودرو آن‌ها مقدار ۴۴۰ گرم انواع مواد مخدر بهمراه چندین قلم اقلام ممنوعه و همچنین آلات و ادوات مصرف و توزیع مواد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان در پایان با تاکید براینکه اقدامات پلیسی در جهت مبارزه و ناامن کردن فضا برای فعالیت توزیع کنندگان مواد مخدر است، گفت: اقدامات مقابله‌ای و ایجابی بطور همزمان در دستور کار پلیس بوده و در این عرصه نیازمند همکاری و همراهی همه آحاد جامعه و سازمان‌ها هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده نیز گفت: در بررسی از داخل خودرو، تعداد ۲۸۴ ثوپ البسه قاچاق به ارزش۲ میلیارد و۶۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ محسن غنیمتی اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده در راستای مقابله با ورود کالای قاچاق، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

این مسوول با بیان اینکه متهم به همراه کالای مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مرجع ذیصلاح معرفی شد، خاطرنشان کرد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان و سوداگران، به طور ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار دارد و از شهروندان خواست موارد مشکوک را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: موادمخدر ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.