معاون رییس جمهور در امور زنان وخانواده :

رفع مشکل مسکن، زمینه ساز آبادی مناطق محروم است/ جشن ازدواج ۱۱۰ زوج دربشاگرد+عکس

 معاون رییس جمهور در امور زنان ضمن بررسی مسائل و مشکلات زنان بشاگرد گفت: رفع مشکل مسکن می‌تواند زمینه آبادی مناطق محروم بویژه بشاگرد را فراهم کند.

انسیه خزعلی عصر پنجشنبه با ورود به شهر سردشت بشاگرد ضمن بررسی مشکلات منطقه و احصاء مسائل بانوان، گفت: مساله مسکن روستایی از جمله مواردی که حل آن در پیشرفت و آبادانی مناطق محروم تاثیرگذار است.

در این نشست که با حضور فرماندار بشاگرد برگزار شد، مسائل و مشکلات متعدد بانوان منطقه سردشت از جمله بازماندگی از تحصیل و افزایش مدارس شبانه روزی برای آموزش دانش آموزان روستایی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده روز پنجشنبه به منظور شرکت در آیین ازدواج ۱۱۰ زوج جوان و اهدای جهیزیه و مراسم اهدای سیسمونی در بشاگرد، به هرمزگان سفر کرده است.

خزعلی همچنین قرار است با حضور در روستای گرهون بشاگرد ضمن بازدید و دیدار با مردم این منطقه، اهدای بسته لبخند مادری داشته باشد و همچنین از کارگاه‌های و مشاغل خانگی و مدرسه و خوابگاه دخترانه بازدید خواهد کرد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در بدو ورود به هرمزگان گفت: هرمزگان در بسیاری از جهات پیشگام بوده و خانم‌های بسیار هنرمند، فرهیخته و توانمندی دارد و در حوزه اشتغالزایی به صورت ویژه به هرمزگان توجه داریم.

خزعلی با اشاره به روز ازدواج و هفته جشن‌های ازدواج، گفت: از قبل برنامه‌هایی برای بشاگرد داشتیم که تصمیم گرفتیم خدمت مردم بشاگرد رسیده و در جشن ازدواج ۱۱۰ زوج و در آیین اهدای لباس و لوازم نوزادان که قبلاً تهیه شده شرکت کنیم.

برگزاری مراسم ازدواج ۱۱۰ زوج در بشاگرد با حضور معاون رئیس جمهور

مراسم ازدواج آسان شامگاه پنجشنبه در شهر سردشت بشاگرد با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده شامگاه پنجشنبه در این آیین گفت: امیدواریم روز به روز برگزاری مراسم ازدواج آسان در راستای دوری از تجملات و برای خدا زندگی کردن و سبک زندگی سالم در جامعه گسترش یابد.

انسیه خزعلی گفت: امید می‌رود شاهد شکوفایی بیشتر استعداد‌ها و توانمندی‌های جامعه به خصوص در بشاگرد و زنان این منطقه باشیم.

او گفت: برنام‌هایی برای مهارت افزایی و اشتغالزایی زنان تدارک دیده شده و مباحث مربوط به سلامت و ورزش بانوان شهرستان بشاگرد مدنظر است که می‌توان در برنامه‌های دور دوم سفر‌های استانی گنجاند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده یادآور شد: درصد خوبی از مصوبات مربوط به حوزه زنان و خانواده در دور نخست سفر‌های استانی اجرایی شده است.

چشن ازدواج 110 زوج دربشاگرد باحضور معاون رئیس جمهور

زنان سرپرست خانوار بشاگرد نیازمند حمایت‌های ویژه هستند

یعقوب دادعلیزاده فرماندار بشاگرد هم در این آیین گفت: این شهرستان دارای ۳۵ هزار نفر جمعیت با ۹ هزار و ۵۰۰ خانواده است که مادران سرپرست ۲ هزار و ۵۰۰ خانواده هستند و بار مضاعفی بر عهده دارند.

 دادعلیزاده گفت: درخواست دارم زنان سرپرست خانوار این شهرستان مورد حمایت ویژه قرار گیرند، چونکه شرایط زندگی در اینجا سخت است.

او گفت: مسأله‌ای هم در حوزه سلامت داریم، به خصوص برای زنان باردار که دلیل آن نبود بخش زنان و زایمان در بیمارستان بشاگرد است.

فرماندار بشاگرد گفت: البته متخصص زنان و زایمان مستقر در این شهرستان اسقرار دارد، اما نمی‌تواند کار خاصی انجام دهد و بایستی افراد برای بستری و عمل به بیمارستان‌های مجهزتر در سایر شهرستان اعزام شوند.

دادعلیزاده با اشاره به شرایط جغرافیایی این شهرستان و کوهستانی بودن آن، تأکید کرد: برای اعزام بیماران به سایر شهرستان‌ها به خصوص زنان باردار به آمبولانس نیاز است که امید می‌رود معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری کمک کند.

او با اشاره به اهمیت جوانی جمعیت و نقش درمان ناباروری برای تحقق این هدف، گفت: حدود ۲۶۲ خانواده برای دریافت خدمات درمانی ناباروری نیازمند استفاده از خدمات سایر استان‌ها هستند که این نیازمند تأمین هزینه‌های آن است.

فرماندار بشاگرد گفت: تقاضا داریم در زمینه حل مسأله ناباروری در این شهرستان کمک شود، همچنین بانوان این شهرستان برای ورزش نیازمند سالن سرپوشیده در شهر سردشت هستند که این جزو نیاز‌های اساسی است.

                                                                                                                     حضور معاون رئیس جمهور در امور بانوان در مراسم ازدواج 110 زوج دربشاگرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.