پاکدامن: به کلکسیون کوچک خود مدال طلای آسیا اضافه کردم/ جنگ نابرابری با تیم شمشیربازی ژاپن داشتیم

قهرمان شمشیربازی کشورمان گفت: خیلی دوست داشتم در کلکسیون کوچک خود یک مدال طلای آسیا هم داشته باشم که این اتفاق رخ داد.

علی پاکدامن قهرمان شمشیربازی کشورمان درباره اینکه بعد از ۲۲ سال صاحب مدال طلا در مسابقات قهرمانی آسیا شد، اظهار کرد: خدا را شاکرم که این توفیق نصیب بنده شد که توانستم این اتفاق برای کشورم رقم بزنم و این مدال را برای ایران عزیزمان به ارمغان بیاورم.  

پاکدامن درباره حریفانش در مسابقات قهرمانی آسیا و اینکه همیشه در پای فینال مدال نقره می‌گرفت، اما این بار طلا به دست آورد، گفت: خدا خیلی من را کمک کرد. البته با تمام انرژی ام به فینال رفتم تا مدال طلا را کسب کنم، چون سال ۲۰۱۶ در  شهر فوچی کشور چین مدال نقره گرفته بودم و  خیلی دوست داشتم در کلکسیون کوچک خود یک مدال طلای آسیا هم داشته باشم. امیدوارم در مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی بتوانیم نتایج بهتری برای کشورمان کسب کنیم.  

او درباره  اینکه مدال طلایش امیدواری به کاروان کشورمان در بازی‌های آسیایی داد، گفت: امیدوارم همه کاروانمان طلایی باشند و شمشیربازی هم بتواند نتایجش بهتر از قبل باشد. در خصوص کسب سهمیه المپیک هم باید بگویم ما ژاپنی را شکست دادیم که ۴ مسابقه در ورد کاپ مدال نگرفتیم و به تیم ژاپن باختیم. ۲ تا مسابقه‌ای که به ژاپن نخوردیم و این تیم در آن طرف جدول بود ما توانستیم مدال بگیریم. ژاپن تیم بسیار قدرتمندی است و از لحاظ امکاناتی، حمایتی و مالی جنگ نابرابری است. آن‌ها با ۴ مربی و با تدارکات زیاد به مسابقات می‌آیند و بازیکن اضافه به رقابت‌ها می‌آورند که اگر یک بازیکن مصدوم شد به تیم خود اضافه کنند و کامل به مسابقات می‌آیند، اما خدا را شکر توانستیم آن‌ها را شکست بدهیم.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار