تاکید بر رسیدگی به پرونده های فساد در خرمشهر

امام جمعه خرمشهر خواستار رسیدگی سریع تر به پرونده های فساد در این شهرستان و اجرای عدالت شد.

حجت الاسلام محمدجواد عادل پور امام جمعه خرمشهر در آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته در مسجد جامع خرمشهر گفت: در شهرستان خرمشهر پرونده های فساد داریم که قوه قضائیه به دنبال به سرانجام شدن این پرونده ها است و با توجه به اقدامات انجام شده انتظار می رود در اسرع وقت با قاطعیت و بر اساس حق و عدالت به این پرونده ها رسیدگی شود.

او تاکید کرد در فرصت کنونی که دولت مردمی و انقلابی و بنای آن مبارزه با مفسدان است یک فرصت استثنایی است که دست کسانی که به فساد آلوده شده است از دستگاهها و حقوق مردم قطع کند.

خطیب جمعه خرمشهر گفت : آنچه که مردم و مقام معظم رهبری توقع دارند مبارزه بی امان و عبرت آموز و بازدارنده و برخورد قاطع با فساد و مفسدان و مخلان امنیت و کسانی است که عفت عمومی را خدشه دار کنند .

او تاکید کرد قوه قضاییه در راستای احقاق حق و جلوگیری از ارتکاب جرم ورود کند.

امام‌جمعه خرمشهر گفت : در این روزها شاهد جنب و جوش دولت در ابعاد مختلف داخلی و خارجی چه در مسایل سیاسی، معیشتی ، اقتصادی و تجاری هستیم و در خوزستان و شهرستان خرمشهر فعالیت ها وجود دارد و امید است شاهد فعالیت بیشتری خواهیم بود.

حجت الاسلام عادل پور بر اهمیت روز عرفه تاکید کرد و روز عیدقربان را پیشاپیش تبریک گفت: روز عیدقربان روز آغاز دهه ولایت و امامت است و ما وظیفه داریم در قبال مسئله امامت و ولایت امیرالمومنین (ع) تا روز قیامت تبلیغ و روشنگری کنیم.

مقام معظم رهبری در دیدار با رهبران جهاد اسلامی و حماس فرمودند هرمقدار که قضیه در مورد فلسطین پیشرفت حاصل شود مسایل امت اسلامی نیز پیشرفت خواهد کرد.

او همچنین گفت :  بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری اگر پرونده اسرائیل و مسئله آن پیش رود مسایل امت اسلامی پیش خواهد رفت.

حجت الاسلام عادل پور بیان کرد: بهسازی ۱۸ روستا به صورت کامل در شهرستان خرمشهر توسط بنیاد مسکن و از محل مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت آغاز شده و تا هفته دولت به پایان خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.