بیش از هفت میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد

فرمانده انتظامی گچساران گفت: هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در محور دیلم به گچساران کشف شد.

سرهنگ ارسلان خادمیان فرمانده انتظامی گچساران گفت: ماموران پاسگاه انتظامی آبشیرین این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضایی در محور گچساران به دیلم ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود:ماموران حین انجام ایست و بازرسی به ۱۱ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق شامل چهار دستگاه خودروی پراید، ۲ دستگاه پژو ۴۰۵، ۲دستگاه پژو پارس، سه دستگاه خودروی سمند، وانت نیسان و وانت مزدا مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

خادمیان تصریح کرد، ماموران در بازرسی از خودرو‌های ۲ هزارو ۶۰۰ عدد لوازم آشپزخانه، هشت دستگاه کولر گازی دوتکه، ۲ دستگاه یخچال فریزر، ۳۰ عدد انواع لوازم خانگی و ... کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: در این راستا رانندگان حامل کالا‌های قاچاق دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و خودرو‌ها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

خادمیان با بیان اینکه مبارزه با قاچاقچیان و اخلالگران در امور اقتصادی، از اولویت‌های پلیس گچساران است گفت: اطلاع رسانی به موقع شهروندان در زمینه اعمال مجرمانه به ویژه در بحث کالای قاچاق، فضا را برای مجرمان نا امن خواهد کرد.

وی بیان کرد: گچساران به دلیل قرار گرفتن در مسیر بنادر جنوبی به مرکز کشور از موقعیت خاصی برخوردار است.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق از سوی افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.