شهردار منطقه ۲۱ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

۴۰ هزار تن آسفالت‌ریزی در ۶ ماهه اول امسال انجام می‌شود

شهردار منطقه ۲۱ گفت: تصمیم ما این است که ۴۰ هزار تن آسفالت را در ۶ ماه اول سال با اولویت معابر کوچکتر و محله‌ها انجام دهیم.

پوریافر اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ حدود ۴۳ هزار تن آسفالت در سطح منطقه ریخته ایم و برای امسال در برنامه ما حدود ۶۱ هزار تن آسفالت ریزی وجود دارد. اگر اعتبار لازم به ما داده شود حتی تا ۸۰ هزار تن هم می‌توانیم آسفالت ریزی داشته باشیم که تصمیم ما این است که ۴۰ هزار تن آسفالت را در ۶ ماه اول سال با اولویت معابر کوچکتر و محله‌ها انجام دهیم.

وی با بیان اینکه هنوز در منطقه ۲۱ و در بخش‌های صنعتی معابر خاکی وجود دارد، تصریح کرد: احداث ۶ خیابان را در بودجه پیش بینی کرده ایم و احداث ۷ خیابان را نیز با مشارکت صنایع و استفاده از ظرفیت صنعت و مسسئولیت اجتماعی آن‌ها انجام می‌دهیم.

پوریافر در پایان خاطرنشان کرد: سال گذشته درباره دو بوستان جنگلی تفاهم نامه‌هایی با صنایع بزرگ تولیدی در منطقه منعقد کردیم که طرح و اجرای آن با خودشان است و سریعا نیز در این باره آغاز به کار کردند. همچنین ساخت مقبره الشهدایی را در بوستان مریم در دست اقدام داریم. علاوه بر این‌ها پروژه سرای محله شهرک شهرداری نیز به زودی افتتاح می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار