تفاوت نرخ کرایه در تاکسی‌هایی که کولر روشن می‌کنند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اتوبوس‌هایی که کولر دارند حتما روشن می‌کنند مگر آنکه خراب باشد.

مهدی چمران با بیان اینکه امروز گزارش حساب درآمد و هزینه شهرداری در اسفندماه سال ۱۴۰۱ ارائه خواهد شد، اظهار کرد: گزارش حساب و درآمد فروردین ماه سال ۱۴۰۲ نیز آماده شده است که در جلسه‌ای دیگر ارائه خواهد شد.

چمران با اعلام اینکه گزارشات حسابرسی سال ۹۶ تا ۹۹ به پایان رسیده و امروز سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را آغاز می‌کنیم، یادآور شد: این گزارشات را باید خودشان آماده می‌کردند و باید از خودشان بپرسیم چرا این کار را نکردند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ضرورت استفاده از وسایل سرمایشی در اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها، تصریح کرد: این امر مشخص است و باید اجرایی شود. اتوبوس‌هایی که کولر دارند حتما روشن می‌کنند مگر خراب باشد. زمانی ما اعلام کردیم که اتوبوس‌ها باید مجهز به کولر باشند و از آن زمان اتوبوس‌های دو کابینه کولر داشتند و از آن استفاده می‌شود و بعد از آن کولر در اتوبوس‌ها مرسوم شد. 

وی تاکید کرد: اگر کولر‌ها خراب باشد باید به شرکت واحد اخطار دهیم که اقدام کند و کولر‌ها تعمیر شود. اتوبوس بدون کولر زجرآور است. در رابطه با تاکسی‌ها نرخ داریم و تاکسی‌هایی که کولر روشن می‌کنند و یا نمی‌کنند نرخ مشخصی دارند. درخواست و توصیه ما این است که کولر‌ها روشن شود و اگر کولر دارند و نرخ آن را نیز دریافت می‌کنند ملزم به روشن کردن آن هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی رحمانی
۱۵:۳۲ ۲۱ تير ۱۴۰۲
سلام
شهرداری‌ها و سازمان تاکسیرانی باید شرایط رایگان سرویس کولر خودرو برای یک راننده تاکسی ایجاد نماید تا استفاده کولر برای مسافر رایگان باشد وقتی خدماتی به خودروی خدماتی داده نمیشود نباید از راننده انتظار کولر داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۱ تير ۱۴۰۲
ایشان تا حالا تاکسی سوارشدن.
از مردم بپرسید چه خبر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۰۴ تير ۱۴۰۲
گرون کردن‌ بخاطر کولر = بهانه و گرفتن مجوز برا گرون کردن کرایه ها
به جای این حرفا به کولریا پنجاه لبتر بیشتر بنزین بدین
Iran (Islamic Republic of)
علی غ
۱۵:۳۳ ۲۱ تير ۱۴۰۲
برادر گرامی هزینه های کولر فقط بنزین نیست
آخرین اخبار