برخورد با نانوایان متخلف خوزستان با پایش آرد از کارخانه تا نانوایی

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از استقرار ناظران این اداره کل در کارخانه‌های آرد استان همزمان با شروع دومین مرحله طرح پایش آرد از کارخانه تا نانوایی خبر داد.

امید جهان‌نژادیان گفت : با حضور ناظران اداره کل غله و خدمات بازرگانی در همه کارخانه‌های آرد خوزستان مسیر تولید آرد تا زمان تحویل در نانوایی‌ها مورد پایش قرار خواهد گرفت و تلاش می‌شود با اجرای دقیق این طرح دست سودجویان اقتصادی از این سرمایه گران‌بها کوتاه شود.

او می‌گوید: واحد‌های خبازی ملزم به پخت سهمیه روزانه خود و همکاری همه جانبه با بازرسان سازمان جهاد کشاورزی و دیگر گروه‌های مجاز بازرسی هستند.

جهان‌نژادیان گفت: همه واحد‌های آزاد پز از این پس باید از طریق سامانه یکپارچه فروش، آرد مورد نیاز خود را تامین کنند در غیر این صورت برخورد قانونی لازم با آنان صورت می‌گیرد.

به گفته مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان دولت بیشترین یارانه را در بخش گندم، آرد و نان پرداخت می‌کند از این رو باید متولیان امر در اجرای صحیح بازرسی و نظارت بر عملکرد واحد‌های تولیدی نقش پررنگ‌تری ایفا کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: خوزستان نه تنها در تامین آرد این استان بلکه سایر نقاط کشور نقش به سزایی دارد.

برچسب ها: نانوایی ، پخت نان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۰۵ تير ۱۴۰۲
اختلاف فاحش قیمت آرد یارانه ای و آزاد فساد انگیز است، به نظر می رسد تنها راه عبور از این کلاف پیچیده و قانون غیر قابل اجرا که همه را از جمله مردم،نانوا،دستگاههای اجرایی و نظارتی را ناراضی کرده، عرضه آزاد نان در نانوایی است و کسانی که مایل باشند نان یارانه ای بگیرند ما تفاوت آن از مبلغ نقدی یارانه آنها کسر گردد .