پرداخت ۲۲۱ فقره تسهیلات بهسازی مسکن روستایی در شهرستان کیار

مدیر بنیاد مسکن شهرستان کیار گفت: پارسال در این شهرستان ۳۶۳ متقاضی دریافت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی بهسازی مسکن روستایی به بانک معرفی شدند که از این تعداد برای ۲۲۱ متقاضی انعقاد قرارداد و کار اجرایی آغاز شده است.

اسماعیل امینی گفت: پارسال در این شهرستان ۳۶۳ متقاضی دریافت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی بهسازی مسکن روستایی به بانک معرفی شدند که از این تعداد برای ۲۲۱ متقاضی انعقاد قرارداد و کار اجرایی آغاز شده است.

مدیر بنیاد مسکن کیار ادامه داد: امسال هم تا کنون ۱۹۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی بهسازی مسکن روستایی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی افزود: سال گذشته هفت فقره تسهیلات ۲۵۰ میلیون تومانی احداثی شهری ناشی از سیل تابستان ۱۴۰۱ به آسیب‌دیدگان پرداخت شد و در کنار آن ۷۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض پرداخت شد.


بیشتر بخوانید


امینی اضافه کرد: همچنین ۱۷ فقره تسهیلات احداثی روستایی به مبلغ هر کدام ۲۰۰ میلیون تومان به همراه ۷۰ میلیون تومان بلاعوض به خسارت‌دیدگان پرداخت شد.

وی عنوان کرد: همچنین تسهیلات تعمیراتی به ۶۱ خسارت‌دیده شهری و روستایی پرداخت شد.

مدیر بنیاد مسکن کیار بیان کرد: ساخت ۶۲ واحد مسکن ارزان‌قیمت در روستای دورک در مراحل پایانی قرار دارد که تلاش شده است در حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد هزینه ساخت به متقاضیان پرداخت شود.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.