مشارکت دانشگاه شهرکرد در عملیاتی شدن طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت

رییس دانشگاه شهرکرد گفت: در هفته منابع طبیعی هزار اصله نهال در دانشگاه شهرکرد کاشته شد که این آغازی برای طرح کاشت یک میلیارد درخت است.

برنامه ریزی جهت عملیاتی شدن طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت با حضور یاسر پیرعلی رییس دانشگاه شهرکرد، اصغر احمدی سرپرست اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری و جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

یاسر پیرعلی در این نشست با بیان پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه شهرکرد به ویژه دانشکده کشاورزی، دانشکده منابع طبیعی، اعضای هیات علمی دانشگاه و انجمن‌های علمی – دانشجویی، آمادگی دانشگاه را در همکاری با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در ایجاد نهالستان اعلام نمود.

رییس دانشگاه شهرکرد با بیان اهمیت گیاهان دارویی افزود: دانشگاه این آمادگی را دارد که زمین در اختیار فارغ التحصیلان جهت کشت بذر، نهال و به ویژه گیاهان دارویی قرار دهد.


بیشتر بخوانید


رییس دانشگاه شهرکرد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: در هفته منابع طبیعی هزار اصله نهال در دانشگاه شهرکرد کاشته شد که این آغازی برای طرح کاشت یک میلیارد درخت است.

یاسر پیرعلی از ایجاد پارک جنگلی در دانشگاه شهرکرد با توجه به دارا بودن زمین‌های مناسب، خبر داد.

اصغر احمدی نیز در خصوص همکاری دانشگاه شهرکرد با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهار محال و بختیاری در پویش کاشت یک میلیارد درخت توضیحاتی را بیان کرد و گفت: این دانشگاه می‌تواند با وجود پتانسیل‌هایی که دارد زمینه شتاب‌بخشی به اجرای این طرح را فراهم آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار