داستان ادامه دار تاخیر در تحویل خودرو این بار پژو پارس

تاخیر در تحویل خودروی پژو پارس طرح جوانی جمعیت شهروند خبرنگار ما را گلایه‌مند کرد.

دولت برای طرح جوانی جمعیت تسهیلات گوناگونی را در نظر گرفت یکی از این تسهیلات ثبت نام در طرح پیش فروش خودرو می‌باشد. شهروند خبرنگار ما که دارای شرایط ثبت نام در این طرح را دارا می‌باشد با تاخیر در تحویل خودرو مواجه شده است. این موضوع موجب گلایه مندی ایشان شده و با ارسال پیامی از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام، بهمن ۱۴۰۱ در طرح جوانی جمعیت خودروی پارس ثبت نام کردم و ۱۸۷ میلیون تومان کامل واریز شد در فروردین ماه ۲۴ میلیون دیگر مابه التفاوت نیز واریز شد. تاریخ تحویل اردیبهشت ماه بود، اما با دو ماه تاخیر همچنان خودرویی به ما تحویل ندادند یک بار گفته شد ۱۵ خرداد تحویل می‌دهند الان مجدد گفته شده ۱۵ تیرماه تحویل می‌دهند، اما همچنان فاکتور نشده است. طرح یکپارچه خودرو که در ماه اسفند بود فاکتور شد، اما ما که در بهمن ماه ثبت نام کردیم همچنان فاکتور نشده است. کسانی که این خودرو را تحویل گرفتند از کیفیت ضعیف بدنه خودرو گلایه‌مند هستند. ۲۴ میلیون ما به التفاوت را برای استاندارد از ما به صورت اجباری دریافت کردند پس چرا همچنان بدنه این خودرو کیفیتش پایین است. خواهش میکنم رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یونس
۱۱:۱۳ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
لطفا پیگیری بفرمایید که چرا. ایران خودرو یک ملت رو سرکار گذاشته من نمیدونم کدوم وزارت یا ارگانی آمد قرعه کشی رو حذف کرد و طرح یکپارچه رو جایگزین کرد. اما از حرف تا عمل....... الان ایران خودرو برای کل ماه های سال1402 دعوت نامه داده بجز پژو پارسxu7p سفارشی موعد تحویل برای ما توی سامانه درج شده پاییز 1402 الان اسفند ماه هم فراخوان دادن. پ ماچه چرا هیچ کس پیگیر نمیشه آخه. اگر نمیتونن به تعهدات خودشون پایبند باشن.حداقل. یه خودرویی دیگه جایگزین کنن
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۳:۲۹ ۱۵ تير ۱۴۰۲
خودروسازان به خصوص ایران خودرو از سال ۴۰۲/۱/۲۵ خودرو ثبت نام کردند، برج ۲تکمیل وجه شده با وعده تحویل سی روزه، پس از گذشت 4 ماه اعلام می‌کنند که خودرو ندارند، حال سؤال اینجاست اگر توان ساخت خودرو نیست چرا دعوتنامه به موقع و سر وقت صادر می‌شود؟ چرا هر هفته از مردم ثبت‌نام و پول از مشتریان دریافت می‌شود؟

جالب است که خودروسازان دعوتنامه را به موقع تحویل می‌دهند که سود تأخیر پرداخت نکنند. خواهشمندیم صدای ما را به گوش مسئولین برسانید.
آخرین اخبار