مشروعیت بخشیدن به تحریم‌ها با کشف حجاب

برخی‌ها در کشور از سرویس‌های بیگانه ماموریت دارند تا با کشف حجاب، تحریم‌ها را مشروعیت بخشیده و زمینه تشدید تحریم‌ها را فراهم آورند.

روح‌الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی مازندران در همایش روش صحیح ترویج عفاف، حجاب و جهاد تبیین، در مجتمع اهل بیت ساری، صبح امروز با بیان اینکه بانوان ایران اسلامی در فتنه و دسیسه اخیر انقلابی و مذهبی عمل کردند، گفت: این فتنه‌ها و دسیسه‌ای بود که بر علیه جوانان راه اندازی شده بود و جوسازی رسانه‌ای سنگینی راه انداخته بودند، اما در این جنگ ترکیبی امت ایران اسلامی مرعوب دسیسه دشمنان نشدند.

او بانوان ایران اسلامی را پرچمداران حیا و عفاف دانست و افزود: آنچه که در مسئله عفاف و حجاب مهم است، قرار گرفتن در مسیر حق و ایستادگی در برابر باطل می‌باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اینکه برخی‌ها با ترفند‌هایی از جمله با موضوع کشف حجاب به دنبال سلطه بر جامعه ایران اسلامی هستند و رهبر معظم انقلاب نیز در فرمایشاتی کشف حجاب را حرام سیاسی و شرعی دانستند و گفت: دشمنان با حمله به موضوع حجاب به دنبال در هم شکستن اتحاد ملت ایران و ایجاد نافرمانی مدنی در کشور هستند.

سلگی از مشروعیت بخشیدن به تحریم‌ها با حمله به حجاب توسط برخی از عوامل داخلی که توسط سرویس‌های جاسوسی بیگانگان خط می‌گیرند، خبر داد و افزود: برخی‌ها مامور به کشف حجاب در جامعه جهت از بین بردن عفت و حیا هستند و با این کار بهانه به دست دشمن برای افزایش تحریم‌ها را می‌دهند.

او با بیان اینکه پیام ملت ایران در همه ادوار در برابر مطرح شدن موضوعاتی همانند حمله به عفاف و حجاب روشن است، گفت: ۹۰ سال قبل نیز ملت ایران در برابر استبداد رضاخان برای کشف ایستادند تا از اصول و ارزش‌های خود یعنی عفاف و حجاب نگذرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی مازندران اقدام رضا خان را تحت تاثیر آتاتورک و در بازدید از ترکیه و به دنبال پیاده سازی فرهنگ برهنگی و کشف حجاب دانست و افزود: برخی‌ها نیز امروزه راه توسعه کشور را عبور از دالان فرنگی می‌دانند و این روشنفکران و دلدادگان به غرب در دانشگاه‌های رسمی که اسلام را موجب عقب ماندگی می‌دانند، چطور نمی‌دانند که تمامی اندیشمندان ایرانی پسا اسلام ظهور کردند و الگوی دانشمندان غربی شدند.

سلگی با اشاره به اینکه در زمان دلدادگی برخی از به اصطلاح روشنفکر داخلی به غرب، که افول علمی ایران را رقم زدند، گفت: همه حربه‌های دشمنان بهانه‌ای برای نابودی ایران اسلامی و ایران قوی است و روزی به دنبال تصرف ایران اسلامی بودند و امروزه نیز با راه اندازی فتنه‌ها به دنبال نابودی کشور هستند که باز هم با بصیرت ملت ایران شکست خوردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.