بورل: به کمک به اوکراین متعهد هستیم

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: کمک‌ها به اوکراین به خصوص کمک‌های نظامی را بیشتر از قبل ادامه خواهیم داد.

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از نشست وزیران خارجه این اتحادیه در کنفرانسی خبری در لوکزامبورگ ضمن اشاره به تحولات دو روز اخیر در روسیه با ادعای اینکه اعتبار روسیه و پوتین ضعیف‌تر شده و نظام سیاسی در آن جا در حال فروپاشی است، گفت: به کمک به اوکراین به خصوص کمک‌های نظامی، بیشتر از قبل ادامه خواهیم داد.

به گزارش الجزیره، بورل اضافه کرد: به کمک به اوکراین با تجهیزات و آموزش هر قدر هم که طول بکشد پایبند و متعهد هستیم. ۳۴ هزار نفر از سربازان اوکراینی را آموزش دادیم. به تحقق صلح در اوکراین چشم دوخته ایم و برای رسیدن به یک راهکار عادلانه تلاش خواهیم کرد. به کمک به اوکراین تا پس از پایان جنگ برای ارتقای توانایی‌های نظامی و دفاعی اش ادامه خواهیم داد.

او در بخش دیگری از سخنانش گفت، به تونس برای مقابله با دشواری‌های اجتماعی و اقتصادی کمک خواهیم کرد. باید کمک اقتصادی ما به تونس منوط به احترام به حقوق بشر باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۰۶ تير ۱۴۰۲
جناب بورل شخص شما یک جنایتکار جنگی محسوب می شوید دخالت غرب دراوکراین جزویرانی وتشدید آن چه داشت زلنسکی جوان فریب خورده غرب شد روسیه دفاع ازحاکمیت خود اکه حق مسلم اوست دارد شمالغربی ها هرجا می خواهید سلاح بفروشید ازترفند جنگ جهانی سوم که بی مفهوم هست سخن می گویید ننگ براین اندیشه وتفکرتان باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۰۶ تير ۱۴۰۲
اینا تا منابع کره زمین رو تموم نکنن و آهن نشه کیلویی صد دلار دست بردار نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۰ ۰۶ تير ۱۴۰۲
اوکراینی = گوشت دم توپ آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۰۶ تير ۱۴۰۲
اوکراین =قربانی تفکرغرب گرای زلنسکی مزذدوروآتش سلاح‌های غربی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۰۵ تير ۱۴۰۲
کدون اوکراین!؟
تموم شد.
آخرین اخبار