کرمانی مقدم: بازیکنان حقشان است که قراردادهای نجومی بگیرند/ برخی از مدیران با دلالان همکاری می کنند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: به نظرم بازیکنان ما حق دارند که قراردادهای نجومی بگیرند.

مرتضی کرمانی مقدم درباره اینکه باشگاه پرسپولیس هنوز نقل و انتقالات خود را شروع نکرده است، اظهار کرد: من فکر می‌کنم جای نگرانی نیست و آن‌ها می‌دانند که وضعیت به چه صورت است و بازی‌های آسیایی هم باید برویم و کار خودشان را انجام می‌دهند و حتما نباید رسانه‌ای اش کنند. به نظرم ۲ قهرمانی آوردیم و در لیگ قهرمانان آسیا باید با دست  پر برویم و مسئولان کارشان را انجام می‌دانند. یحیی گل محمدی و درویش می‌دانند که حتما  باید بهترین‌های ایران   را بگیرند.

او درباره اینکه بیرانوند اخطار دوم  برای تسویه قراردادش هم داده است، گفت: صددرصد همین است که باید تسویه حساب کنند تا بازیکن قرارداد ببندند. حق با بازیکن است و برای سال‌های قبل را تسویه کنند تا  بازیکنان قرارداد جدید ببندند. در یک خانواده این مسائل پیش می‌آید و یک مقدار دیر می‌شود، اما مطمئنا حل می‌شود.

خط حمله پرسپولیس باید تقویت شود 

کرمانی مقدم درباره اینکه تیم پرسپولیس در چه پست‌هایی باید تقویت شود، گفت: من فکر می‌کنم مهمترین پست ما خط حمله است که باید چه داخلی چه خارجی می‌خواهیم بگیریم باید تقویت شود. هافبک‌های خوبی داریم، اما مثل سروش رفیعی باید یک نفر دیگر هم داشته باشیم خارجی یا داخلی که رو به جلو باشد. البته هافبک‌های دفاعی مان خوب هستند. دفاع هایمان خوب هستند، اما بد نیست که دفاع‌های چپ و راست مان را تقویت کنیم و ضرر ندارد.

مدیران پرسپولیس بازیکنی نگیرند که روی نیمکت بنشیند 

پیشکسوت پرسپولیس درباره یاسین سلمانی، رضا شکاری و حسین کنعانی زادگان در لیست گل محمدی قرار دارند، گفت: من فکر می‌کنم که اکنون باید در گرفتن بازیکن خیلی دقت کنند و این طور نباشد که بازیکن بگیرند و روی نیمکت بنشانند. مطمئن باشید این مسئله به تیم آسیب می‌زند. مخصوصا در بازی‌های آسیایی می‌خواهند که شرکت کنیم و به نظرم این بازیکنان می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند.

بازیکنان حقشان است که قراردادهای نجومی بگیرند

او درباره اینکه شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس سقف قرارداد بازیکنان جدید را ۳۰ میلیارد و ۴۰ میلیارد تومان گذاشته است، گفت: بازیکنان و مربیان خارجی بی کیفیت به ایران می‌آیند و این همه پول می‌دهند و اکنون در این وضعیت چرا به بازیکنان خودمان آن قدر پول بدهند. اصلا اشکال ندارد و حقشان است که بازیکنان و مربیان این رقم‌ها را بگیرند.

دلالان در افزایش قیمت بازیکنان نقش دارند 

کرمانی مقدم درباره اینکه بازار نقل و انتقالات را چطور می‌بیند و برخی از بازیکنان کیفیت ندارند، اما رقمشان بالا است، گفت: صددرصد دلالان و ایجنت‌ها در این زمینه نقش دارند. برخی از مدیران هم با دلالان و ایجنت‌ها همکاری می‌کنند و هر چقدر دوست داشته باشند قرارداد می‌بندند و زیر میزی خود را می‌گیرند و از این چیز‌ها در فوتبال ما زیاد و عادی است و نباید تعجب کنیم.

طرح سقف بودجه بی معنی است 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه سقف بودجه با این شرایط رعایت می‌شود، گفت: نه، این طرح‌ها بی معنی است و هر کی بخواهند انجام می‌دهند. می‌توانند زیر میزی بدهند و اگر نتوانند با بازیکن توافق می‌کنند و به  او ماشین و خانه می‌دهند.

شاید بازیکن خارجی با زنش دعواش شود و به ایران بیاید!

او درباره ممنوعیت بستن قرارداد‌های دلاری و یورویی گفت: نه، فکر نمی‌کنم خارجی‌ها به ایران بیایند مگر اینکه کیفیتشان پایین باشد و مجبور شوند و  یا با زنش دعواش شود و به ایران بیاید. پول ما ارزشی ندارد که بازیکن و مربی خارجی با ریال قرارداد ببندند. مطمئنا فایده‌ای ندارد.

فکر نمی کنم پریرا را حفظ کنند 

کرمانی مقدم درباره اینکه حفظ پریرا را درست می‌دانید، گفت: فکر نمی‌کنم این بازیکن را نگه دارند. حتما یحیی چیزی از این بازیکن دیده که می‌خواهد حفظش کند و یا از لحاظ مالی به نفع باشگاه است که ماندگار شده است. شاید قرارداد داشته باشد. او زیاد کیفیت خوبی نداشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار