وزیر نیرو:

تنش آبی شرق فارس پایان این هفته مرتفع می‌شود

وزیر نیرو نوید داد که تا پایان این هفته، تنش آبی حادث شده در برخی شهر‌های شرقی فارس، برطرف خواهد شد.

علی اکبر محرابیان ضمن بازدید از شهرستان‌های شرق فارس، نوید داد که تنش آبی در شهر‌های داراب، فسا، زرین‌دشت و استهبان تا پایان همین هفته برطرف خواهد شد.

محرابیان گفت: این شهر‌ها به علت بروز اختلال در سامانه انتقال آب از سد رودبال امسال دارای مشکلاتی شده‌اند.

مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس نیز با ذکر مشخصات فنی پروژه‌های آبرسانی فارس اظهار کرد: امروز و به میمنت نزدیک شدن به دهه امامت و ولایت و با حضور مقام عالی وزارت نیرو، استاندار فارس و دیگر مسئولان؛ عملیات حفر، تجهیز و برق‌رسانی به ۶ حلقه چاه، اجرای ۱۰ کیلومتر خط انتقال، کف‌شکنی یک حلقه چاه، مهندسی مجدد، خرید و نصب ۱۰حلقه چاه برای شهر داراب و برخی از روستا‌های مجاور این شهر مورد بازدید قرار گرفت.

علی‌جان صادق پور گفت: همچنین از عملیات حفر، تجهیز و برق‌رسانی یک حلقه چاه، مهندسی مجدد، خرید و نصب تجهیزات شش حلقه چاه و اجرای یک کیلومتر خط انتقال برای شهر و برخی روستا‌های حاجی آباد شهرستان زرین دشت، حفر، تجهیز و برقرسانی یک حلقه چاه و اجرای یک کیلومتر خط انتقال برای جنت شهر و داراب و حفر، تجهیز و برق‌رسانی یک حلقه چاه، خرید و اجرای چهار کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به رکن آباد و اسلام آباد بازدید شد.

او یادآور شد: با بهره برداری از این پروژه‌ها که با صرف اعتباری معادل ۱۵۰۰ میلیارد ریال اجرا شده، جمعیتی قریب به ۱۶۰ هزار نفر از مردم این مناطق از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

محمد جواد عسکری، نماینده مردم داراب و زرین‌دشت نیز اظهار کرد: آب شرب منطقه با رفع نواقص کنونی به‌زودی برطرف خواهد شد؛ دستورات لازم داده شده و از همه دست اندرکاران برای این حرکت جهادی قدردانی می‌کنیم. امیدواریم مردم نیز با خاطری آسوده و با قرار دادن آموزه‌های دینی در سرلوحه کار خویش یعنی صرفه جویی و قناعت به مصرف بهینه آب ادامه دهند.

وزیر نیرو با هدف بازدید از طرح‌های تامین و توزیع آب و برق و همچنین افتتاح شماری از پروژه‌های حوزه آب و برق، صبح سه‌شنبه ۶ تیر به فارس سفر کرده است.

برچسب ها: وزیر نیرو ، تنش آبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار