فرمانده انتظامی استان یزد از صدور ۲۱ هزار و ۶۳ جلد گذرنامه درسه ماه اول امسال خبر داد.

سردار عباسعلی بهدانی فردفرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه خدمت به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) افتخار است، گفت: در سه ماهه ابتدای امسال  ۲۱ هزار و ۶۳ جلد گذرنامه در استان صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجهی داشته است. 

او افزود: با توجه به نزدیکی به ماه محرم و اربعین حسینی، در حال حاضر اقدامات و برنامه ریزی‌هایی در راستای تسهیل در رفت و آمد، صدور گذرنامه و در نتیجه امنیت وآرامش خاطر زائران اربعین در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان یزد به آمادگی کامل پلیس برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) و برپایی هرچه باشکوهتر مراسم پیاده روی اربعین سال جاری اشاره کرد و گفت: از زائرانی که مهلت گذرنامه آن‌ها کمتر از ۶ ماه باشد می‌خواهیم در اسرع وقت به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و نسبت به تعویض گذرنامه خود اقدام کرده و اخذ گذرنامه را به روز‌های اوج مراسم پیاده روی اربعین موکول نکنند.

فرمانده انتظامی استان یزد خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مدت زمان زیادی تا برپایی مراسم پرفیض پیاده روی اربعین حسینی (ع) باقی نمانده به کسانی که قصد دارند در این مراسم شرکت کنند توصیه می‌کنیم از هم اکنون نسبت به صدور و یا تمدید گذرنامه خود اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.