وضعیت ذخیره سازی سوخت در انبار‌های نفت منطقه زاهدان مطلوب است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان از انجام ذخیره‌سازی مطلوب در انبار‌های نفت منطقه خبر داد.

قربانعلی مردانی در جلسه کارگروه پیشگیری و مقابله با عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی استان گفت: با توجه به پیگیری‌ها و تلاش‌های انجام‌شده، در حال حاضر وضعیت ذخیره‌سازی سوخت در انبار‌های نفت منطقه زاهدان بسیار مطلوب است.

مدیر منطقه زاهدان با اشاره به اعلام سهمیه جدید نفت سفید از اول تیرماه امسال به مقدار ۳۰۰ لیتر گفت: به منظور ذخیره‌سازی زمستانی سهمیه مرحله دهم نفت سفید به مقدار ۳۰۰ لیتر جهت خانوار‌های منطقه اعلام شده و توزیع می‌گردد.

وی یادآور شد، توزیع یک نوبت سهمیه ۳۰۰ لیتری نفت سفید خانوار در سطح منطقه، نیاز به تأمین ۱۶۰ میلیون لیتر فرآورده معادل ظرفیت ۵ هزار نفتکش جاده پیما دارد که تأمین، حمل و توزیع این حجم وسیع فرآورده با توجه به بعد مسافت حداقل ۷۰۰ کیلومتری از مراکز تأمین، شرایط جوی و محدودیت منابع، مستلزم وقت و توان بالایی است از این رو از مردم شریف استان انتظار داریم نفت سفید توزیع شده را جهت مصرف زمستانی ذخیره‌سازی کنند.

مردانی در این جلسه گزارشی از وضعیت توزیع الکترونیکی گازمایع ارائه نمود و گفت: در خردادماه سال جاری ۱۱ هزار و ۳۰۰ تن گازمایع در سطح منطقه توزیع شده که ۶۳ درصد از این مقدار گازمایع به صورت الکترونیکی توزیع شده است.


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار