مدیرعامل شرکت برق ایلام:

تامین برق مراکز خدمات‌رسان در ایام اربعین انجام می‌شود

مدیرعامل شرکت برق ایلام گفت: مراحل واگذاری انشعاب و تامین برق مواکب و مراکز خدمات‌رسان در ایام اربعین همزمان با استقرار در مهران انجام می‌شود.

ولی‌الله ناصری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام امروز در دیدار با مسوولان پایانه مرزی و مدیر برق استان بدره عراق گفت: احداث و تکمیل زیرساخت‌های لازم برای تردد زائران حسینی در ایام اربعین در مرز بین‌المللی مهران در بخش برق در حال انجام است و این پروژه‌ها تا قبل از شروع پیاده‌روی این کنگره بزرگ تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در ایام اربعین سال گذشته پنج برابر نیاز ظرفیت برق‌رسانی ایجاد شد، افزود: رسالت ما تامین و توزیع برق پایدار در ایام اربعین ضمن برنامه‌ریزی برای عبور از روز‌های اوج مصرف تابستان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام به افزایش ظرفیت و پروژه‌های برق‌رسانی به پایانه مرزی مهران اشاره کرد و یادآور شد: با وجود افزایش ۳۰ درصدی در حال حاضر به لحاظ تامین برق در شهرستان مهران مشکلی نداریم و سال گذشته رقمی نزدیک به ۵۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین هزینه شد.

وی اضافه کرد: مشکلی از نظر تامین انرژی برق در مرز مهران وجود ندارد و برنامه ریزی لازم برای پایداری شبکه برق در مسیر زوار اربعین حسینی  توسط خادمان حسینی، مردم و زوار شریف در شرکت توزیع برق استان ایلام انجام شده است.

وی به اهمیت تعامل بین مسوولان دوستان بدره عراق و استان ایلام برای تامین برق حماسه بزرگ پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش عظیم پیاده روی اربعین تجلی همدلی ایران و عراق به عنوان دو کشور دوست و همسایه است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام ادامه داد: مسیر ایران و عراق برای تردد زائران باید همزمان و متناسب از لحاظ زیرساخت انرژی تجهیز شود و صنعت برق استان نیز آمادگی همکاری با همتای عراقی خود را دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.