هشت هزار نفر در برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد زنجان شرکت می‌کنند

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان از آغاز طرح اوقات فراغت با عنوان «مسجد، کانون نشاط» از هفته آینده در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان از آغاز طرح اوقات فراغت با عنوان «مسجد، کانون نشاط» از هفته آینده در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود حدود هشت هزار نفر در این برنامه‌ها شرکت کنند.

محسن اسلامی افزود: طرح اوقات فراغت ویژه اعضای کانون های مساجد استان زنجان همه ساله با آغاز فصل تابستان در مساجد اجرا می شود.

وی با بیان اینکه امسال ۲۵۰ کانون از ۳۸۵ کانون فعال در استان مجری برنامه های طرح اوقات فراغت در مساجد استان زنجان هستند، ادامه داد: سال گذشته برنامه های اوقات فراغت در ۱۵۰ کانون با شرکت بیش از پنج هزار نفر برگزار شد.

اسلامی با اشاره به راهبردهای برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد در سال جاری، خاطرنشان کرد: رویکرد این برنامه ها هویت سازی تشکیلاتی، خدمت دهی پایه و محوری، مساله محوری دقیق و بهره مندی متناسب با نیازها است.

مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان گفت: در زمان حاضر بیش از ۱۴ هزار نفر عضو کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد هستند و در این حوزه فعالیت می‌کنند.

اسلامی با بیان اینکه توسعه کانون های فرهنگی و هنری مساجد مصداقی از تحقق عدالت فرهنگی است، اظهار کرد: ما حدود هزار و ۵۰۰ مسجد در استان داریم و برای سال جاری تاسیس ۴۰ باب کانون فرهنگی و هنری جدید در مساجد استان در دستور کار است.

وی با بیان اینکه در بسیاری از روستاها، کانون های مساجد به عنوان تنها مرکز فرهنگی و هنری عهده دار فعالیت های این حوزه هستند، افزود: بیش از ۵۸ درصد کانون های استان در مناطق روستایی و ۴۱ درصد نیز در مناطق شهری واقع شده است.

مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان گفت: کلاس های اوقات فراغت کانون های مساجد استان در سال جاری در سه محور فرهنگی، هنری و نوآوری در ۱۲ رشته مختلف برگزار می شود.

برچسب ها: مساجد ، اوقات فراغت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.