تمدید دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی تا مهر ماه

با هدف بهره‌مندی هر چه بیشتر دانش آموزان از اوقات فراغت پیش رو در فصل تابستان دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، تا ۱ مهرماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

معصومه حسنی خونسار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت : دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان کرمانشاه در حال برگزاری است و این جشنواره که از روز ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ آغاز شده است و تا ۱ تیرماه ۱۴۰۲ ادامه داشت، که بنا بر اعلام دبیرخانه، به منظور بهره‌مندی هر چه بیشتر از فراغت پیش رو در فصل تابستان و برای خوانش حداکثری کتاب‌ها و مشارکت هر چه بیشتر اعضای کتابخانه و خانواده‌ها، مهلت شرکت در این جشنواره تا ۱ مهرماه سال جاری تمدید شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در استان کرمانشاه تعداد ۹۰ کتابخانه عمومی وجود دارد که بیش از ۶۰ هزار نفر از جمعیت استان عضو این کتابخانه‌ها هستند و خوشبختانه در این دوره از جشنواره شاهد استقبال خوبی از طرف شرکت کنندگان در جشنواره هستیم.

حسنی خونسار، در خصوص برنامه‌های فرهنگی عنوان کرد: جشنواره رضوی یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های فرهنگی ترویجی کتابخانه‌های عمومی است که دوازدهمین دوره این جشنواره از سری برنامه‌های بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه السلام، به میزبانی کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود.

این جشنواره در بخش‌های فردی یا گروهی و خانوادگی، به دو شیوه مکتوب و الکترونیک میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. علاقه‌مندان به شرکت در بخش انفرادی می‌توانند متناسب با گروه سنی خود ضمن مطالعه کتاب‌ها، در هر یک از رشته‌های جشنواره شرکت کنند. در بخش گروهی، با انتخاب گزینه گروهی در حساب کاربری فرد، امکان مشارکت در قالب جمع‌های دوستانه، دانشجویی و صنفی در رشته‌های با قابلیت گروهی میسر است. همچنین علاقه‌مندان به شرکت در بخش خانوادگی، می‌بایست در هنگام مراجعه به سایت جشنواره، ضمن انتخاب گزینه خانوادگی و افزودن همه یا بخشی از اعضای درجه یک خانواده (پدر، مادر، خواهر، برادر، پدربزرگ و مادربزرگ) متناسب با گروه سنی خود در رشته‌های جشنواره شرکت کنند.

شرکت‌کنندگان تنها می‌توانند در یکی از دو بخش فردی یا گروهی و خانوادگی شرکت کنند. در بخش گروهی، جوایز داوری به اثر تعلق می‌گیرد. در بخش خانوادگی، جمع امتیاز از محاسبه میانگین نمرات اعضای خانواده انجام و شرکت‌کنندگان این بخش دو بار وارد مرحله قرعه کشی می‌شوند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار