کمک ۳ میلیارد تومانی خیران تهرانی در نذر قربانی

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از جمع آوری ۳ میلیارد تومان کمک هزینه در قالب طرح نذر قربانی تاکنون خبر داد.

امروز پنجشنبه هشتم تیرماه آیین نذر قربانی به صورت برخط با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد از محل مسجد جمکران با سایر استان‌ها برگزار شد.

در همین جهت این آیین در محل اداره کل کمیته امداد استان تهران با حضور سیدابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران، اعضای شورای مدیران، رؤسای ادارات ستادی و کارشناسان مسئول در محل این اداره کل به صورت برخط با استان قم برگزار شد.

پرپنچی در این آیین با بیان اینکه توسعه فرهنگ خیر و احسان قربانی برای سلامتی امام زمان (عج) رویکرد این نهاد است، گفت: ۳ میلیارد تومان به صورت نقدی کمک در قالب نذر قربانی تاکنون برای ذبح قربانی هزینه شده است.

وی افزود: با همکاری مراکز بسته بندی گوشت، پس از ۲۴ تا ۴۸ ساعت از بسته بندی و رعایت موارد بهداشتی نذورات قربانی خیران میان خانواده‌های تحت حمایت توزیع خواهد شد.

پرپنچی ادامه داد: امروز ۱۶ پایگاه کمیته امداد استان تهران در مراکز ذبح بهداشتی دام در سطح استان تهران نذورات مردم نیکوکار را جمع آوری می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه هم اکنون ۹۳۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان تهران فعالیت می‌کنند، بیان کرد: از این تعداد ۲۱۵ مرکز نیکوکاری تاکنون نذورات قربانی را در سامانه مراکز نیکوکاری ثبت کرده اند.

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری خیّران بتوانیم با حدود ۱۳ تا ۱۴ هزار قربانی در توسعه خدمت رسانی به نیازمندان گام برداریم؛ بنابراین گزارش.

کد دستوری #۱*۰۲۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای دریافت کمک‌های مردمی در طرح نذر قربانی پیش‌بینی شده است.

همچنین سامانه تلفن گویا به شماره ۷۳۵۵-۰۲۱ و درج عدد ۱۴ نیز از دیگر روش‌های پرداخت نذورات قربانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۰۸ تير ۱۴۰۲
یک سایت برای این بخش خیریه درست کنید که خانواده های نیازمند بتونند در طول سال مشخصات خودشون رو اونجا بگذارند. اینجوری کمک ها به دست این خانواده ها می رسه
آخرین اخبار