امام جمعه ارومیه:

قرآن یک بیان، ایده و تفکر است/آتش زدن قرآن کریم نشانه آزادی بیان نیست

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: آتش زدن کتاب مقدس قرآن کریم نشانه آزادی بیان نیست چراکه این کلام‌الله یک بیان، ایده و تفکر است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ارومیه با بیان اینکه سوزاندن قرآن کریم در کشور سوئد نشان از عدم توجه آنان و توخالی بودن ادعای آزادی بیان در غرب است بر لزوم توجه به حقوق بشر تاکید کرد و افزود: ادعای داشتن حقوق‌بشر با عمل به آن فرق دارد و مدعیان حقوق بشر نباید با کشتن و سوزاندن افکار و تفکر دیگران بگویند ما صاحب شعار حقوق بشر هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی اظهار کرد:  آتش زدن کتاب مقدس قرآن کریم نشانه آزادی بیان نیست چراکه این کلام‌الله یک بیان، ایده و تفکر است.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا در دنیای امروز اظهار کرد: آن‌ها برای اینکه به امیال خود برسند با ادعای حقوق بشری، ملت‌های دیگر را تضعیف می‌کنند و خود هر جنایتی علیه بشر انجام می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با تبریک عید سعید غدیر خم و گرامیداشت دهه ولایت ادامه داد: در این  ایام در همه جای استان باید عظمت این روز بزرگ دیده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی همچنین با گرامیداشت هفته قوه قضاییه گفت: مطالبه مهم مقام معظم رهبری از قوه قضاییه، تغییر و تحول این قوه است که با تعالی بخشی به اهداف و گاه با تغییر افراد می‌توان خروجی کار را در ذهن مردم به سمت رضایت بیشتر پیش برد.

وی افزود: با افرادی که تخلف می‌کنند باید برخورد شود و از افرادی که در این زمینه تلاش شبانه روزی دارند، باید قدردانی کرد، از این رو به رییس کل دادگستری استان بابت کسب رتبه مدیر برتر این قوه تبریک می‌گوییم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.