ستاره کلمبیایی از یوونتوس جدا شد

خوان کوادرادو با پایان قراردادش از یوونتوس جدا شد و حالا باید به دنبال تیمی دیگر برای فصل بعد باشد.

یوونتوس در بیانیه ای، جدایی خوان کوادرادو را اعلام کرده و از او به خاطر هشت سال فراموش نشدنی در این باشگاه تشکر کرده است.

این کهنه کار کلمبیایی با پایان قراردادش از بیانکونری جدا می‌شود و به دوران هشت ساله حضور در این باشگاه پایان می‌دهد.

کوادرادو ابتدا در آگوست ۲۰۱۵ از چلسی به یوونتوس پیوست و دو سال را به صورت قرضی سپری کرد و سپس در سال ۲۰۱۷ به مبلغ ۲۰ میلیون یورو انتقال قطعی داد.

او در ۸ سال گذشته ۳۱۴ بازی برای یوونتوس در تمامی رقابت‌ها انجام داد و ۲۶ گل به ثمر رساند و ۶۵ پاس گل داد.

وینگر کلمبیایی در تورین فهرست بلندبالایی از افتخارات را به دست آورد که شامل پنج قهرمانی اسکودتی و چهار قهرمانی کوپا ایتالیا می‌شود.

گزارش‌های چند ماه گذشته نشان دهنده عدم اطمینان باشگاه در مورد قرارداد جدید کوادرادو بود، اما آن‌ها در نهایت تصمیم گرفتند که با این بازیکن ۳۵ ساله که اکنون باید خانه جدیدی پیدا کند، پیش نروند.

یوونتوس در این رابطه نوشت: امروز پس از یک سفر هشت فصلی، زمان خداحافظی فرا رسیده است، زیرا خوان کوادرادو یوونتوس را ترک می‌کند. هشت سال پر از شادی، لبخند، شوخی و اشتیاق. او انرژی مثبت خود را وارد رختکن و دنیای ما کرد. خوان به شیوه‌ای منحصر به فرد و خاص هواداران را به دست آورد و به نقطه مرجعی در داخل و خارج از زمین تبدیل شد. هشت سال دریبل‌های سرگیجه‌آور، دویدن‌های دیوانه‌کننده که بازی‌ها را تغییر داد ― گاهی حتی فصل‌ها. آن گل در دربی دلا مول در ۳۱ اکتبر ۲۰۱۵، اولین گل او برای سیاه و سفید.

برچسب ها: کوادرادو ، یوونتوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۰ تير ۱۴۰۲
بازیکن خیلی خوبی بود.
آخرین اخبار